Mijn mooiste vakantie tot nu toe was afgelopen zomer, een kanotrektocht op de prachtige meren van Värmland in Zweden. Volgend jaar (augustus 2007-augustus 2008) ga ik een jaar naar Latijns-Amerika, om vrijwilligerswerk te doen!
Mijn mooiste vakantie was kenia.Ik heb daar ontwkkelinghulp gedaan.De mensen de sfeer de culuur het was geweldig.Alleen al de geur die ik rook het moment dat ik uit het vliegtuig stapte.de oliefant die onze bus aanviel.Geloof mij kenia is de moeite waard.
America, Australie.. Engeland en Schotland zijn ook super.. maar Engeland en Australie ben ik nog nooit geweest! en wil ik heel erg graag heen.. alleen nog even sparen..
De mooiste vakantie die ik tot nu toe heb gehad was in Hongkong! Verder ga ik al 4 jaar naar Interlaken (Zwitserland) en daar blijf ik zeker nog heen gaan, als het aan mij ligt. En ik wil nog naar; Japan (over 3 jaar ga ik dat ook echt waar maken!), IJsland, Amerika en zéker nog een keer terug naar Hongkong!
Mijn mooiste vakantie was afgelopen februari. 16 dagen naar Thailand. Wat een godsgruwelijk mooi land! Een smerige stinkende stad als Bangkok met zijn klongs, watertaxi's, tuktuks en mooie gebouwen. Na een aantal dagen gingen we door naar koh Chang, een eilandje a la Phuket, maar dan voordat een enorm toeristisch gebied werd. 1 weg over het complete eiland, parelwitte stranden, machtige zonsondergangen, schommelen boven zee en zwemmen met dolfijnen. Dan heb je toch een paradijsje gezien?
Mijn mooiste vakantie (tot nu toe) was mijn eerste paardenvakantie in frankrijk, ranch in haut du langedoc. super weer, gave paarden, leuke mensen, te gekke avonden met kampvuur, echt alle ingredienten die een vakantie nodig heeft voor mij. Daarna zijn er nog vijf paarden vakanties gevolgd, en aankomend jaar weer canada, maar de eerste vakantie met paarden was en blijft voor mij toch heel bijzonder..
Mijn mooiste vakantie tot nu toe was Rome, een week met school. Ik wil graag zoveel mogelijk van de wereld zien, en volgende zomer begin in daarmee: Schotland! Heb er onwijs veel zin in.
Ik ben nog niet in zoveel verschillende landen geweest. We gaan wel elk jaar naar Wales, echt een superland wat natuur betreft. Ook de bevolking is heel sociaal en gezellig.
Tsjechië ben ik 2 keer geweest, waarvan 1x 2 maand geleden in Praag. Echt superleuk, waren met alle 4e klassers van school. Heel gezellig en natuurlijk niet duur! Haha. Mooie stad.
Verder lijkt 't me gaaf om paardentochten door Amerika/Afrika te rijden. Met name het Cattle Work. Dat doe ik hier ook wel, maar daar is het allemaal vele malen groter natuurlijk.
Ik ben naar Zuid-Afrika geweest, dat is echt geweldig! Was daar onder andere op safari geweest, heel gaaf! Daar wil ik echt nog een keer naar terug.
Florida ben ik ook geweest, lekker heel de week gepretparkt. Ook heel leuk. En van de zomer ben ik naar Indonesië (Java, Bali, Lombok) geweest, ook super!
En wat ik ook elk jaar weer een feest vind is wintersport .
Ik ben al in best wel veel landen geweest .. Frankrijk, Spanje, Portugal, Zwitserland, Engeland, Indonesië..
Maar Indonesië was toch wel het allermooist ZOu ik zo weer terug heen gaan.
Op mijn wensen lijstje staan Ierland, Amerika, Nieuw-zeeland, Noorwegen en Australië . Amerika hoop ik aankomende zomer waar te maken. Noorwegn gaan we met school heen dus dat wordt al waar gemaakt over 4 weken dus ben benieuwd
Camargue (wilde paarden) en Saumur(Franse nationale rijschool) ooit bezocht en reportages over geschreven. Nu zou ik er gewoon zonder dat "werkhoofd" op heen willen.
Mijn mooiste (en verste) vakantie tot nu toe was marokko. Super mooi land, leuke groep (was mij neerste groepsreis en is me 10000% meegevallen!! ) en lekker eten. Ook Lesbos was erg leuk en mooi, maar daar heb ik iets minder goede herinneringen aan.
Mijn verlanglijstje is te lang om op te noemen, maar dan moet ik eerst de staatsloterij winnen
Ik twijfel nog wat ik komend jaar ga doen. Eigenlijk wil ik geen groepsreis meer, vorig jaar was geweldig, maar ik denk dat elke volgende zeker zal tegenvallen, omdat ik vrij zeker weet dat ik zo'n geweldige groep nooit meer tegenkom. Ook is het nog steeds niet mijn ding. Ik ben single en heb weinig vrienden (en die hebben allemaal een relatie ) dus ik denk dat ik toch alleen zal moeten...Probleem is alleen, dat ik wat moeilijk contact maak met vreemden, dus dat vormt altijd een obstakel...Als iemand een leuk idee heeft: mn PB-box staat altijd open
mijn top vakantie was in Mexico. alles was af. hagelwit strand blauwe zee, zwemmen met dolfijnen. superrrr hotel. ik zou graag weer een keer terug willen maar er zijn nog zoveel landen die ik wil zien dus dat eerst maar. over paar weekjes gaan we weer op vakantie. bestemming nog onbekend. Ik laat me verrassen inpakken en wegwezen