Egypte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liesJ

Re: Egypte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 12:27

ik ben vorige mei vakantie naar hurgada ( geen idee hoe je het schrijft) geweest. het was echt super mooi daar. We hebben een dagtrip gemaakt naar cairo( 7 uur in bus Slapen gezeten). daar zijn we naar piramides, parfurmarie, oud egiptisch museum, sfinx, en een marktje geweest.

ook kun je er paardrijden in de woestijn maar dat ging bij mij nie door omdak zonnesteek had Verdrietig
wat we wel gedaan hebben is met een boot varen naar diverse plekken om te snorkelen ( vet stoer tot dat haaitje langskwam Bloos maar die bleek nie gevaarlijk. ook hebben wij een quad tocht gemaakt en dan ga je bij mensen kijken die in de woestijn wonen, daarna kan je kameelrijden en er is een bbq met een show.

was echt super stoere vakantie.

je kan er btrw niet rustig shoppen en beledig geen mensen net als mij want dan hebben je de poppen aan het dansen en moet je rennen voor je leven Bloos Tong uitsteken v asls je meer wil weten dan moet je maar even berichtje sture

Colt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 23:10

miekelover schreef:
Colt schreef:
Ik ben zelf in het The Three Corners, Rihanna Resort geweest. Die is ook op die site te vinden. Was zeker een goed hotel, maar geen idee hoeveel dat kostte Knipoog

heey daar hebben wij ook gezeten in dat hotel haha. toevallig. Ik heb daar volgens mij ook paardgereden

Aha grappig Knipoog Vast bij dezelfde stal als ik Knipoog Yalla Stables ofzo? Knipoog Zie mijn profiel

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 11:59

umh kan wel haha. ik heb de foto;s denk niet digitaal. de eigenaar kwam uit belgie volgens mij

djuraolisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 13:05

hej ja ik ben ook in elgouna geweest supper stadje heb er eventueel wel fotows van als je die wil

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 13:06

Duiken is er GEWELDIG
Maar de mensen zijn erg opdringerig houd aar rekening mee.

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 15:52

ik heb daar een egyptisch showhalster gekocht daar. de mensen zijn erg opdringerig

Avanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 00:37

in bijna heel de rode zee kun je prachtig duiken en snorkelen als je gewoon een hotel neemt aan de kust dan heb je bijna bij elk hotel een duikschool.... ik vond het heel mooi ben in hurghada geweest..

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 16:45

Ik ben 3 jaar geleden in egypte geweest. We hebben daar eigenlijk 2 weken een beetje rondgereisd tussen de belanrgijkste steden. De peramides en de sfinx zijn egt super mooi om te zijn.
Maar vind de mensen er echt heel er onvriendelijk en opdringerig. Ik werd bij elk winkeltje naar binnengetrokken en als je dan niets kocht begonnen ze je uit te schelden in hun taaltje.
Het is allemaal super mooi om te zien en ook ze zee is super mooi , maar IK zou er nooit meer naar terug gaan. Vanwege de mensen.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:22

ik ga ga dit jaar voor het eerst naar egypte. Ik ga naar huragda ofzo, en ben echt ontzettend benieuwd hoe het me gaat bevallen aangezien we 2 weken gaan dus hoop niet dat dat te lang is..
ik wil ook zeker duiken maar is dat duur? want dan moet je zeker eerst je duikbevret enzo halen..?