Zomervakantie in Spanje??Waar?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vivande

Re: Zomervakantie in Spanje??Waar?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 17:24

Saskia9 schreef:
Vivande schreef:
Lloret de Mar!
Ben ik vorig jaar geweest met vriendinnen, en ga er volgend jaar heen met mn vriendje Lachen
Is echt zó leuk daar, heel veel uitgaansgelegenheden, druk, veel Nederlanders dat wel, maar daar is de lol niet minder om Haha!.
Wij zaten vorig jaar in een appartement, weet zo even niet meer hoe die heette Bloos
Maar echt een jongerenplek Ja

Die richting trekt mij ook erg aan!!

Via welke organisatie kwam je daar?

Beach Masters OK dan!

Arvensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 22:12

Wij zijn afgelopen zomer in Nerga geweest (spreek uit nerja)
Een geweldig stadje, het ligt ergens bij malaga helemaal onderin Spanje in Andalusië.
Een beter plekje kon ik me niet voorstellen, wij zaten praktisch aan het strand, we hebben 2x dolfijnen gezien vanaf ons balkon ! Knipoog
we zaten 20 min lopen van nerga zelf verwijderd, maar het is makkelijk te doen, dichtbij zat een heel goed hotel, weet zo de naam niet meer.
goeie uitgaansmogelijkheden, veel en goed strand op loopstand, zeker als je in de stad zelf zit, genoeg leuke hoteltjes of apartementjes, alles heb je bij de hand, en een enorm voordeel, niet te veel toerisme Ja
Als je een huur auto hebt kun je praktisch overal heen, er is heel veel te doen, ook georganiseerde reisjes door nederlanders, zoals jeepsafari, is zeer aan te raden.
Paardrijden zit er ook in de buurt, al hebben wij die net iets te laat gevonden.
De enigste woestijn van europa zit er ook, alleen is dat wel een stukje rijden, dan zit je gelijk in mini holywood, waar weer van alles te beleven valt zoals verschillende westernstadjes (waar verschillende westernfilms opgenomen zijn), met westernshows en zeer gave dierentuin ed. Dit ligt dicht bij Tabanas.
Dolfijnen safari ( in nederlands) van alles kun je doen!
En niet te vergeten, de mensen zijn heel grastvrij!

Voor meer vragen, PM maar.. heb nog veel meer te vertellen haha Knipoog

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 15:07

Ik ben vorig jaar naar Calella geweest en vond er geen hol aan. Klein rot strand, wel wat discotheken maar voor de rest de winkels erom heen was je binnen een dag uitgekeken.

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 15:09

Oja btw het is gewoon Nerga en geen Nerja Frisianhorsy.
J is een g en niet andersom

Leonie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 16:08

Ben me ook beetje aan het orienteren voor de zomervakatnie! Heb de folder van gogo tours binnen en ik denk dat wij met deze organisatie gaan.

Wil sowieso naar Spanje, maar weet nog niet precies naar welke plaats. Iets van Salou, Lloret, Blanes, Calella of Margrat lijkt me echt leuk!

Ik trek het meest naar Malgrat toe, want Salou en Lloret lijkt me beetje te veel van het goede. En vanuit Malgrat kun je nog wel de excursie boeken naar Lloret, dat lijkt me wel heel leuk! Rond Barcelona zitten lijkt me ook gaaf, want die plaats wil ik ook nog graag een keer zien!

Iemand al een keer naar Malgrat geweest? Zo ja hoe was het? Of kan ik beter naar Lloret gaan Tong uitsteken of iets anders?

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 12:18

Suziej en ik gaan dit jaar naar Mallorca Haha!.

Arvensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 16:10

Haagsemeid schreef:
Oja btw het is gewoon Nerga en geen Nerja Frisianhorsy.
J is een g en niet andersom

Neej hoor, de Spaansen spreken het uit als Nerja...

malie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 20:25

Benidorm!! ook een echte aanrader, zeer mooie en grote strand. Je kan er leuk uitgaan. en mooie hotels er zijn ook campings vlakbij.
enigste nadeel zijn de engelsen Boos! die kunnen soms zo vervelend zijn

NewBorder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:59

Ik ben naar Blanes geweest met de bus via beachmasters
De busreis was niet te doen, de stoelen enzo was niet comfortabel, ik zou liever met het vliegtuig gaan!
De vakantie was verder super ik at in ene paartement met zwembad tegenover een discotheek, en dicht bij het srand, was echt leuk, en een dagje lloret kan ook want is dichtbij.
Ik zou blanes of lloret wel aanraden