Jongerencamping> Texel of terschelling.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat zouden jullie kiezen

1. texel(camping?)
10 (33%)
2. Terschelling(camping?)
20 (66%)

Totaal aantal stemmen: 30

Apollo

Re: Jongerencamping> Texel of terschelling.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 13:39

ojaah wilde ik er nog bij zetten: op Appelhof ligt de gemiddelde leeftijd een stukje hoger dan op Renesse. Als jullie in 2008 nog een keer op vakantie willen met vriendinnen in Nederland dan zou ik voor 2007 Renesse kiezen en 2008 Terschelling Haha!. Dan wordt het alleen maar leuker =P.
Ik vond zelfs Renesse leuker/gezelliger dan Lloret de Mar...Lloret was ook tof maar pfft was een massatoerisme en zoo heet en de gezelligheid van de camping is er niet(zaten in appartement). echt een camping is zóveel gezelliger ook al is alle primitiever...

Laarski

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 19:05

Heej Dames! Haha!
Ik zou voor Terschelling gaan!
Ik kom er nu eigenlijk al me hele leven! En vooral de laatste tijd in de zomervakanties en andere v akanties! en het verveelt nooit! Vingers aflikken En je kan er zo ontzettend mooi rijden dat het echt niet verveelt! qua camping kan je naar appelhof, terpstra e.d. Appelhof is echt zo'n jongerencamping, en ze hebben daar sinds afgelope zomer ook een disco op de camping geopend, maar ik zou dan wel óók naar de braskoer gaan! en in de Groene Weide gheh, dat is van me oom Bloos , en ben best benieuwd wat anderen nou van dat kroegje vinden! ik vermaak me er namelijk prima!! Bloos
Succes met kiezen dames! XxxX Lara Pling

Laarski

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 19:15

Heej maar ik lees net een stukje over manege de barrage.. daar heb ik gewerkt vorig jaar en jaren geholpen.. daar kom ik ook al van kleins af aan, maar dat is niet meer zo relaxt als het was.. want er zijn nieuwe eigenaars.. helaas.. xx

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 18:52

Kom al zowat mn hele leven op Terschelling, maar het is echt een supertof eiland!
Jongerencampings heb je er genoeg, denk aan Appelhof & Terpstra OK dan!

Tamara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 22:47

Terschelling is echt geweldig! Ga komend jaar weer. Waarschijnlijk 2 keer en heb er nu al zin in! Terpstra is echt een aanrader we hebben het er super naar ons zin gehad.