me rootsreis

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
melaniepk

Berichten: 2234
Geregistreerd: 02-04-06

Re: me rootsreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 08:46

heey meid zie net dat je uit hengelo komt ! cool ik heb ook altyd gereden bij hengelo zuid... maar das al weer een hele tijd geleden.... woon nu niet meer in borne (zit nu in brabant) maar mijn fam nog wel en in omstreken Knipoog dus kom geregeld in de buurt Haha!

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: me rootsreis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 12:48

melaniepk schreef:
meid wat super ! ik wens je heel veel plezier maar ook sterkte voor wat gaat komen... emotioneel zal het zeker zijn... of niet dat kan natuurlijk ook.. dat je er eigenlijk weinig van voelt... maar toch super leuk dat dit soort dingen worden georganiseerd ! en schamen ? kom nou...nergens voor nodig meid... je bent wie je bent en er is er maar 1 van jou... uniek dus Knipoog

ik weet niet of het emotioneel gaat worden.
kan me soms best makkelijk afsluiten van dingen die ik absoluut niet wil horen of wel wil horen Knipoog
ik moest van wereldkinderen zobijzo iemand meenemen, omdat veel mensen anders helemaal gek worden door alle armoede die er is.


alleen baal ik er wel van dat de reis zo duur is.
moet minimaal 3500 euro hebben.
de reis is al 3000 euro.
en 500 euro als een zakcentje is dan wel ideaal.
alhoewel me vader voor de lol op internet ging kijken wat bij een duurder resteurant de kosten zijn en dat was omgerekend ongeveer 3 euro.
dus ja eten is er extreem duur hoor Knipoog Haha! Tong uitsteken Vingers aflikken ( in india natuurlijk)

en de eerste week is puur een rootsreis.
de 2e week is een ontspannings week.
om al die "nare" dingen te vergeten
we gaan dan ook in de 2e week door een park ( net zoiets als krueger park in zuid-afrika)
en dan ook buiten slapen (als ik het goed heb) Knipoog

en daar kijk ik dan heel erg tegenop, want daar heb ik superveel zin in Knipoog

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: me rootsreis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 21:24

niemand meer Boos!

wat jammer Huilen

MelOdYs_Star
Berichten: 2654
Geregistreerd: 20-08-06

Re: me rootsreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 19:51

Heej, heel erg leuk dat je dat gaat doen, ik heb het zelf ook gedaan, 6 jaar geleden, alleen niet met een organisatie, wij hebben het op eigen houtje gedaan, met mijn adoptiezus en mijn NL vader. Het was wel een hele klus, maar ben blij dat ik het gedaan heb, me biologische moeder was heel vriendelijk en vooral verrast en ik kwam er daar kwam ik er ook achter dat ik nog 3 volle broers heb, die heb ik ook gezien. Is wel heel erg bijzonder, maar wel erg heavy. Ik wens je heel erg veel plezier, sterkte en succes!! Lachen

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: me rootsreis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-06 19:55

jaja, ik kan gaan aftellen nou, 21 december de spuiten halen helaas, maar daarna gaat het helemaal wel weer goedkomen.

me vader is er meer mee bezig dan ik dat doe hahaha.
verschil is wel dat het een georganiseerde reis is, dus je hebt iemand die de weg al een beetje kent.

hopelijk hebben we ook nog de kans om te gaan shoppen.
kan ik mooi souveniertjes meenemen

edit: maar dit is een oud topic, dus ga een slotje aanvragen Knipoog
geen oudere topics meer omhoog halen

MelOdYs_Star
Berichten: 2654
Geregistreerd: 20-08-06

Re: me rootsreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:00

Ketaki schreef:
jaja, ik kan gaan aftellen nou, 21 december de spuiten halen helaas, maar daarna gaat het helemaal wel weer goedkomen.

me vader is er meer mee bezig dan ik dat doe hahaha.
verschil is wel dat het een georganiseerde reis is, dus je hebt iemand die de weg al een beetje kent.

hopelijk hebben we ook nog de kans om te gaan shoppen.
kan ik mooi souveniertjes meenemen


Niet echt een verschil, want mijn vader die was er voor mijn adoptie al veel vaker geweest, dus de weg kennen deed ie wel. Mijn zus is nu 25 en ik ben 19, dus hij was er al vaker geweest en ook bij onze families, (we hebben wel beide een andere familie) .Het was alleen wel even zoeken of ze daar nog wel woonde ipv recht uit rijden naar het doel. Alleen ging ik niet opzoek in India maar in Sri-Lanka, nog armoediger.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: me rootsreis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-06 20:14

ja, ik ben nog nooit terug geweest, dus vandaar dat we ook ( ga met een grote groep ongeveer 27 mensen)mensen van shoestring mee hebben.

MelOdYs_Star
Berichten: 2654
Geregistreerd: 20-08-06

Re: me rootsreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:21

Ik was al vaker geweest in mijn geboorteland. Maar nooit gezocht naar mijn familie, toen dus wel. Lachen

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: me rootsreis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-06 20:24

ikke niet.
maar nou ga ik dus.
maar offtopic, heb getemd, is niet echt de bedoeling oudere topics ( waar al heel lang niet meer op is gereageerd, omhoog te trappen)

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Re: me rootsreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:42

Oud topic Lachen.
Jullie kunnen denk ik wel verder via PM Knipoog.