Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Minthe schreef:Ik heb een zwak voor Griekenland, Rhodos in het speciaal. Dit komt denk ik het meest door de sfeer die daar hangt; relaxed en open.
Ook vind ik het daar heel mooi, en de gezelligheid wanneer je rond 12 uur 's avonds op een terrasje zit is niet te kloppen!
Gelukkig delen mijn ouders die gedachte en vertrekken we volgende week opnieuw richting Rhodos!
Debsterdeb schreef:Ik ben vorig jaar naar gambia geweest, en dat was echt helemaal geweldig. de mensen zijn zo vriendelijk, er zijn hele leuke dingen te doen, maar ziet natuurlijk ook de minder leuke kanten. het was echt een geweldige vakantie. heb nog contact met een aantal mensen uit gambia.. super!
Citaat:Ik hoorde van mijn tante ook dat ze naar Gambia geweest was, en dat ze dat helemaal geweldig vond. Ze ging met haar kinderen ( 2 meisjes en 1 jongen ) maar die vonden het op sommige moment geloof ik niet helemaal geweldig. Bijvoorbeeld als ze zaten te eten, dat al die aapjes dan weer kwamen, en hun '' bodyguards zeg maar '' ze ook niet meer weg konden houden
Sigislief schreef:Nederland![]()
ffies denken....Hongarije ofzo..