Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Artemide

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 10:31

Heey allemaal!
Ja, 'k ben terug [eigenlijk van zondag al, maar kom nu pas weer op bokt]. 't Was echt wel geweldig, heel warm, goed weer dus, behalve de laatste dag, maar dat gaf niet, want 't was de laatste dag. We zijn naar QK geweest, heel erg imponerend, maar er was niet echt veel volk en de 'sfeer' bleef een beetje weg. Naar Tropicana zijn we niet geweest [daar geraakten we niet gratis binnen dusja], wel naar het TMF Café [echt superleuk!!] en naar Asterisk [heel erg hard gelachen, fieuw 'k wist echt niet dat er zoveel nederlandse versies van bekende liedjes bestaan Lachen]. We zijn ook dikwijls naar de Waikiki geweest; een heel erg leuke cocktailbar met goede muziek. [Die ligt ergens in een zijstraat van de boulevard, niet ver van Asterisk geloof ik] Boven is het gewoon ja een cocktailbar en beneden is er ook een dansvloer en al. Ook zalig da die cocktails daar altijd liters zijn [okja, er zit veel water bij, maar toch Lachen].
Verder zijn we ook een paar keer naar Callela geweest, dat is 2 treinhaltes verder. Daar zijn we o.a. naar een schuimparty geweest; zaalig! Het uitgaansleven is daar ook wel net iets bruisender dan in Malgrat. Enige nadeel; je moet een taxi terugnemen en die kosten rond de 16-17 euro, maar als je met 4 bent valt dat nog mee.
We zijn ook naar Barcelona geweest met de trein [6 euro heen en terug en 't is een uur op de trein; dat moet je in België niet proberen Lachen] >> schitterende stad, maar veel te veel om op 1 dag te zien.
We zijn ook naar Waterworld geweest in Lloret; heel leuk waterpretpark, niet supergroot, maar er is genoeg te doen.

Tja, 'k geloof dat 't wel duidelijk is dat het een schitterende, geweldige vakantie was! Als je nog iets wil weten, vraag maar ...

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 10:36

Paulien schreef:
wij zijn er in juni geweest naar malgrat/santa susanna, wij zaten in hotel aquamarina. Wij hebben zelfs al weer voor volgend jaar geboekt!!!! Zo leuk hebben we het gehad.

Heb ik ook gezeten al wat jaartjes terug.
Vond het een mooi hotel maar erg gehorig.
Onze buurman snurkte vreselijk en het leek wel of hij bij mij in bed lag.
Ik vond het alleen te groot.
Echt zo'n vreetschuur als restaurant maar verder wel goed en schoon.
Naar de costa brava krijgen ze mij niet meer.
Ik ben niet zo'n stapper en geen 20 meer. Haha!

TessB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:29

IK zat in Bellamar

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:33

@tessa... ik had al zon vermoeden... wij hebben daar jaren geleden eens gezeten.. een vies mini zwembadje..ranzige kamers, veeeeeeeeel mieren, borden etc te ranzig om aan te raken enzo

TessB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:12

roossie22 schreef:
@tessa... ik had al zon vermoeden... wij hebben daar jaren geleden eens gezeten.. een vies mini zwembadje..ranzige kamers, veeeeeeeeel mieren, borden etc te ranzig om aan te raken enzo

Haha ja inderdaad! En stoelen die half uit elkaar lagen. Maar mijn vakantie was verder wel super leuk!

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 18:48

ik heb ook jaren geleden in santa suzanna gezeten. Dat ligt op het strand he?

Verder wel een net hotel, maar het eten..... Huilen Leek wel kattenvoer!
Verder was QK wel leuk en vooral het voordrinken in Waikiki! Kreeg je literbekers met cocktail naar keuze!

Verder had ik daar gebunjeejumped en gequad en en en veel meer, maar moet er nu niet meer ana denken. Ben veels te oud voor spanje hahahaha.

Merkte het al toen ik 19 was en in salou stond Bloos