jauk schreef:Ik ga trouwens van 22 juli tot 12 augustus naar Sharm el Sheik. In hotel Beach Resort (volgens mij).
Wij hebben in hauza beach resort gezeten,meschien is het dat of anders even goed kijken waar je naar toe gaat
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jauk schreef:Ik ga trouwens van 22 juli tot 12 augustus naar Sharm el Sheik. In hotel Beach Resort (volgens mij).
jauk schreef:KirstenFranc schreef:Ik ga naar Hurghada naar het hotel resort Grand Azur Horizon. Vertrek 4 juli voor een 15 daagse vakantie
Ik ben ook een keer naar dit hotel geweest en mijn moeder 3 keer. Ik heb het daar heel leuk gehad, erg mooi hotel. Alleen ik zou wel waterschoentjes meenemen voor als je de zee in wilt.
harlekijn schreef:jauk schreef:Ik ga trouwens van 22 juli tot 12 augustus naar Sharm el Sheik. In hotel Beach Resort (volgens mij).
Wij hebben in hauza beach resort gezeten,meschien is het dat of anders even goed kijken waar je naar toe gaat
harlekijn schreef:happyjoyce schreef:Leuk! Wij gaan 18 juli naar Sharm, we zaten eerst ook nog te twijfelen tussen Hurgada en Sharm..
Word ook mijn eerste keer Egypte
Veel plezier
En welk hotel ga je naar toe in sharm
Citaat:Ach beter te veel dan te weinig vragen toch
Mistiquee schreef:Opdringerige mensen heb je daar wel ja,dat vondt ik ook altijd het nadeel.Maar ja als je als vrouw je mond open doet heb je er niet zo veel last van,zijn ze natuurlijk niet gewent.Ik ben vorige maand in egypte geweesd 21 t/m 28 mei in Sharm, Sonesta Club
Het was daar toen al bijna elke dag over de 35°C
van buikpijn, spugen enz enz geen last gehad maar de anderen met wie ik was wel, dus neem idd wat mee daarvoor.
super leuke vakantie geweesd, maar jammer van de opdringerige mensen daar!
jolienleon schreef:let op dat je je e-mailadres niet geeft aan EEN ober,
het resultaat bij mij was dat half egypte zich toevoegde op mijn msn