Heel erg mooi land, heb het er heel erg naar mijn zin gehad

Veel plezier!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisa_Melody schreef:Ik ben er geweest vorige zomer... echt helemaal super
Wij zijn ook eerst naar Bangkok geweest. Vond de stad niet zo super.. het is er echt snoeiheet en ontzettend vervuild.
Boottocht hebben we ook gedaan, was heel leuk. Je ziet daar vooral echt hoe al die mensen wonen aan het water enzo.
Kanchanaburi/river kwai gebied zijn we ook geweest. Was heel indrukwekkend.
Chiang Mai en omgeving vond ik het mooiste... Die bergstammen was ook heel bijzonder.
Mae Ping olifantenkamp zijn we ook geweest.. Er was ook een soort show en echt die beesten konden zo ontzettend veelZelfs een bloem schilderen enzo. En erop rijden was ook heel leuk, maar tja, een paard zit toch comfortabeler
Ik moest erg veel moeite doen om niet te vallen.
Maar misschien verschilt dat wel per olifant want we zijn nog bij een ander olifantenkamp geweest en die olifant zat veel beter.
![]()
Wij zijn niet naar de gouden driehoek geweest, wel nog naar Koh Samui. (Tropisch eiland)
Wij gingen trouwens ook met bmair. Alleen hadden wij geen groepsreis en zegmaar zelf de reis samengesteld. En over bmair waren wij absoluut niet tevreden. Vooraf al klopte er vanalles niet met tickets enzo, we werden een paar dagen bij een groep gezet terwijl we individuele reis hadden en we sliepen in andere hotels dan ze eerst zeiden...
Maar het is wel echt een super mooi land, al die tempels enzo..
Ik zou er zo nog ene keer heen willen![]()
heb alleen nog een paar olifantenfoto's op internet staan..
fjordnina schreef:Waarom zou je ook kwaad moeten worden? Ik vind dat zelf een heel relaxt idee. Wat bereiken wij in Nederland met kwaad worden? Niks behalve reclamespotjes over het korte lontje.
marn schreef:ben benieuwd naar nog meer foto's!!