Op vakantie om met he kont aan t strand te liggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

1horsmen1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 16:54

ja ik hou er ook van om wat te ondernemen hoor ik ga dit jaar naar marokko maar tot nu toe alleen en dat vind ik dan wel weer jammer ik zou liever met iemand gaan

ozzieozzie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 08:36

Nee dank je ik ga ook niet naar het buitenland om alleen maar op het strand te liggen.
Heb het 1 keer gehad dat ik met een vriendin op vakantie ging naar een lekker warm eilandje. Die vriendin wou alleen maar op het strand liggen..... Vreselijk om de hele dag niets te doen en dat niet alleen maar ik krijg allemaal blaasjes als ik in de zon lig, dus ik lag dan de hele dag met kleren aan in de shaduw.

Gelukkig hebben we de laatste dagen nog wel wat excursies gedaan dus dat was wel leuk.

Geef mij maar een leuke doe vakantie

flowerxxx

Re: Op vakantie om met he kont aan t strand te liggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 10:58

Ik denk dat het ook afhankelijk is van je leeftijd hoor en je achtergrond. Toen ik jonger was ben ik ook alle standaard vakanties afgegaan. De jeugdcamping in Ommen en Salou waren beide super als je 16/17 bent.Dat was super gezellig en ik kijk er met veel plezier op terug. In Salou zijn we een dag naar een waterpark gegaan en een dag en nacht Barcelona.

Met een groep kan je nooit met iedereen rekening houden. Daarom ga ik met mijn vriend op vakantie. Wij houden van een goede combinatie actief/cultuur & strand/ontspanning. We gaan naar de apartere landen waar de grote massa niet heentrekt. Op vakantie kom ik dan ook bijna geen Nederlanders tegen.

Vorige jaar: Malta, super luxe hotel en veel gedaan.
- zwemmen met dolfijnen
- dag met de boot naar Gozo, Comino en blue lagoon, tocht op een speedboot.
- duiken met perslucht
Verder hebben we veel gedoken en gesnorkeld. De zee was echt super overal zat tropische vis!

Dit jaar: Tunesie, 4 dagen trektoch door de Sahara woestijn!! We gaan iedere dag veel excursies maken(markten, zoutmeer, vallei, afgronden, een kamelenrit). Daarna hebben we nog een aantal dagen bij het hotel aan het strand.

Volgend jaar willen we een maand naar Thailand voor een rondreis (we denken aan Shoestring). Ook dit sluiten we af met een paar dagen strand.

Primitieve vakanties zijn niets voor mij. Wel als onderdeel van een rondreis (is maar even). Maar op mijn vakantie wil ik ook de luxe van een mooi hotel. Ook te actieve vakanties tekken mij niet (te veel excursies of alleen maar wandelen etc).

Kaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 13:41

neejoh..heerlijk

Wij gaan van de zomer heerlijk 17 dagen naar Frankrijk..jaja..naar het strand!! Kicke hoor! De zee daar is dan ook een hele uitdaging dus luieren kan je het niet noemen (bij bordeaux, hoge golven, gevaarlijke stroming enz enz)...In NL kan ik ook niet een week lang alleem maar op het strand liggen, maar daar..heerlijk!

Wij doen daar trouwens wel wat hoor..we gaan surfen..jaja! Dus het wordt de ideale vakantie: zon zee strand en surfen!! Top

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 14:57

Laat mij maar lekker wat van het land zien
Een dagje of middagje aan het strand kan geen kwaad, maar voor meerdere dagen heb ik daar écht het geduld niet voor

Mzz_emmatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 21:13

Geef mij maar acties.
Lekker door die stadjes banjeren, het liefst vroeg beginnen,
's middags een ijsje eten en 's avonds lekker op een terasje eten.
Het strand mag ook wel,
maar dan niet té vaak, dan 2 keer in 2 weken ofzo..
Of om de twee dagen, maar zeker niet elke dag.

harlekijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 14:35

Nee laat mij maar lekker met mijn kont aan het strand of het zwembad liggen,ik heb 3 kinderen en 2 daarvan hebben ADHD en een daar van heeft autisme(volgen jullie me nog)En op vakantie heb ik rust en zorgt mijn man voor de kinderen dus is voor mij wel fijn