Ben 3 of 4 keer in de space mountain geweest, maar wat een wachttijden, dan is zo'n Fast Pass wel wat.. Maar we gingen ook bij een andere attractie staan en daar waren we zo aan de beurt, terwijl er op het bordje 45 min aan wachttijden stond..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flowerxxx schreef:Volgens mij is het afhankelijk van de periode. In het drukke seizoen moet je dacht ik wel betalen voor de pas en in het weekend ook.
En toen wij er waren had je behalve de fast pass ook nog een andere pas waardoor je direct in de atractie kon stappen zonder te wachten. Die moest je wel kopen toen.
flowerxxx schreef:Volgens mij is het afhankelijk van de periode. In het drukke seizoen moet je dacht ik wel betalen voor de pas en in het weekend ook.
En toen wij er waren had je behalve de fast pass ook nog een andere pas waardoor je direct in de atractie kon stappen zonder te wachten. Die moest je wel kopen toen.
Maethoriel schreef:Ik ga ook de 12e met school naar Disneyland omdat ik in m'n examenjaar zit
Zitten we niet toevallig op dezelfde school, wij vertrekken nl. ook rond 2en 's nachts
Ik ben er 2x geweest, 1x toen ik in groep5 zat en 1x met een vriendin toen ik in de 4e zat, dus 2 jaar terug
Blijf het er fantastisch vinden, vind het ook heel jammer dat we maar 1dagje gaan. Ik ga zeker weten veel leuke spulletjes kopen en alleen in de attracties die ik leuk vond toendertijd
RaQuKA schreef:Volgens mij zit jij ook op de ring toch ?
Maethoriel schreef:RaQuKA schreef:Volgens mij zit jij ook op de ring toch ?
Klopt ja![]()
Welke klas zit jij dan? Geloof niet dat ik zou weten wie jij bent
Maethoriel schreef:Ik zit 66-1, VWO dus
Ik ben ook een ramp in gezichten, maar zag in je profiel ook geen foto's ofzo, geen idee dus hoe ik je zou moeten herkennen
flowerxxx schreef:Ik heb zo'n pas nooit gekocht hoor. Heb ze wel gezien maar wist destijds niet precies wat het was.
Is al weer wat jaren gelden dat ik er geweest ben en weet zeker dat je er toen voor moest betalen. Misschien is dat inmiddels veranderd?