Disneyland Parijs, wie wel eens geweest?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 22:29

Ik ben een jaar geleden geweest, was ik er ook nog nooit geweest en heb me heerlijk vermaakt..

Ben 3 of 4 keer in de space mountain geweest, maar wat een wachttijden, dan is zo'n Fast Pass wel wat.. Maar we gingen ook bij een andere attractie staan en daar waren we zo aan de beurt, terwijl er op het bordje 45 min aan wachttijden stond..

Sypheron

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 08:12

In het begin van het park, net na Mainstreet op het plein voor het kasteel, staat aan de rechterkant bij het laatste Mainstreetgebouw een overzichtsbord waar de wachttijden per attracties over het hele park staan. Het is slim dat als je er in de buurt komt af en toe te kijken.
Bovendien kun je het beste 's morgens vroeg als het park net open is eerst naar achteren lopen, omdat het grootste deel van de mensen meteen de eerste attracties induikt die ze tegen komen. Pak dus eerste de 'grote' attracties zoals Space Mountain, Big Thunder Mountain, of Pirates of the Carribean mee .

flowerxxx

Re: Disneyland Parijs, wie wel eens geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 13:20

Volgens mij is het afhankelijk van de periode. In het drukke seizoen moet je dacht ik wel betalen voor de pas en in het weekend ook.

En toen wij er waren had je behalve de fast pass ook nog een andere pas waardoor je direct in de atractie kon stappen zonder te wachten. Die moest je wel kopen toen.

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 13:21

Ik ga 1 en 2 mei en 3 en 4 mei in parijs zelf

bonney4evver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 18:53

ik ben dr al 5x geweest en ben dr nog lang niet op uitgekeken! ik blijf het er geweldig naar me zin hebben. maar heb dr nu even geen geld voor
En ja het is duur in zon park maar broodje en cola 35 euro nou nee hoor

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 20:15

flowerxxx schreef:
Volgens mij is het afhankelijk van de periode. In het drukke seizoen moet je dacht ik wel betalen voor de pas en in het weekend ook.

En toen wij er waren had je behalve de fast pass ook nog een andere pas waardoor je direct in de atractie kon stappen zonder te wachten. Die moest je wel kopen toen.

Het is absoluut niet afhankelijk van de periode, niet van het drukke seizoen, en al zeker niet van het weekend! De Fastpass is ten alle tijden gratis! Kaarten waarmee je direct de attractie in kon zijn er ook nooit geweest! Denk dat iemand je opgelicht heeft en jou zijn fastpass ticket voor 1 minuut later verkocht heeft!

flowerxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 11:32

Ik heb zo'n pas nooit gekocht hoor. Heb ze wel gezien maar wist destijds niet precies wat het was.

Is al weer wat jaren gelden dat ik er geweest ben en weet zeker dat je er toen voor moest betalen. Misschien is dat inmiddels veranderd?

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 11:48

flowerxxx schreef:

Nee een fastpass is altijd gratis Je moet dat je toegangskaartje in de fastpass automaat doen en je krijgt dan een kaartje waarmee je om een bepaalde tijd weer terug kan komen en bij de fastpass ingang weer naar binnen kunt.

Maar goed ik ben in '4 jaar al ruim 7 x gweest en het bevald me nog steed serg goed en in juni ga ik weer 5 dagen.(lang leven de jaarkaart)
Ja het is wel redelijkk duur ja maar niet duurder dan in six flags.
Voor een menu betaal je tussen de 9 en 11 euro dus dat valt reuze mee toch.
en je kan het zo duur maken als je wilt.
Maar kortom disney is helemaal geweldig!!!

NiBo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:21

Ik ben 2 jaar geleden met alle eindexamen klassen van school geweest was echt super gezellig!!
en ik ga in de meivakantie met mijn vriendje naar parijs en dan gaan we ook 2 dagen naar Disney!!

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:24

Ik ben er 6 keer heen geweest en ik heb daar ook heel vaak overnacht en ook weleens in de Disneyhotel .
Maar je betaalt daar echt geen 35 euro voor een hamburger ofzo. Je betaalt daar tussen de 8 en 20 euro voor een menu, maar dan krijg je echt super en super veel. Ik kreeg het in ieder geval nooit op.

horsii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:28

Ik ga woensdag nacht(26ste) met school en wij moetne 50 euro betalen om daar te komen en entree,veder ,oet je ook nog alles zelf betalen zoals eten...

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:31

Ben er 2 keer geweest Echt vet daar
Eerste keer met mn ouders en broertje en tweede keer met werkweek van school
Heb je nog n plekkie over?? Ik zou zo met je meegaan

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:37

Hi,

Ik ben een jaar geleden geweest met m'n buurvrouw die zo'n 5x per jaar gaat. De atracties zijn leuk en meestal als je lang moet wachten is het het allemaal wel waard.
Ik heb toen alleen een handtekeningen boekje gekocht maat je kan ook pins kopen. Dat zijn een soort buttons aan een keycord die je kan ruilen enzo. Dat is allemaal hartstikke leuk.
Veel plezier!!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:53

Ik ga ook de 12e met school naar Disneyland omdat ik in m'n examenjaar zit

Zitten we niet toevallig op dezelfde school, wij vertrekken nl. ook rond 2en 's nachts

Ik ben er 2x geweest, 1x toen ik in groep5 zat en 1x met een vriendin toen ik in de 4e zat, dus 2 jaar terug

Blijf het er fantastisch vinden, vind het ook heel jammer dat we maar 1dagje gaan. Ik ga zeker weten veel leuke spulletjes kopen en alleen in de attracties die ik leuk vond toendertijd

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 14:57

Maethoriel schreef:
Ik ga ook de 12e met school naar Disneyland omdat ik in m'n examenjaar zit

Zitten we niet toevallig op dezelfde school, wij vertrekken nl. ook rond 2en 's nachts

Ik ben er 2x geweest, 1x toen ik in groep5 zat en 1x met een vriendin toen ik in de 4e zat, dus 2 jaar terug

Blijf het er fantastisch vinden, vind het ook heel jammer dat we maar 1dagje gaan. Ik ga zeker weten veel leuke spulletjes kopen en alleen in de attracties die ik leuk vond toendertijd

Volgens mij zit jij ook op de ring toch ?

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 17:24

Ik ben er een aantal jaar terug ook geweest, mijn oom trakteerde de hele familie. We sliepen toen in hét Disney-hotel. En ik vond het zooo cool daar, in het park.

Over de prijzen weet ik niks meer, maar was volgens mij best duur ja.

Veel plezier iig!

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 17:36

ik krijg er alleen maar meer zin aan als ik dit topic lees, nog 6.5 uurtjes wachten

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 17:37

RaQuKA schreef:

Klopt ja

Welke klas zit jij dan? Geloof niet dat ik zou weten wie jij bent

kimmiepimmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 17:50

ik ben er vorig weekend nog geweest met me vriendje het is egt om niet te vergeten. het is egt cool:d

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 19:56

Maethoriel schreef:
RaQuKA schreef:

Klopt ja

Welke klas zit jij dan? Geloof niet dat ik zou weten wie jij bent

44-4 . jy zit toch havo of vwo ?
Ik ken jou volgens mij ook niet echt, misschien van gezicht, maar ik herken mensen niet zo heel erg snel

snoeppapier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 21:59

Ik zit 66-1, VWO dus

Ik ben ook een ramp in gezichten, maar zag in je profiel ook geen foto's ofzo, geen idee dus hoe ik je zou moeten herkennen

Karin_deB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 22:00

Maethoriel schreef:
Ik zit 66-1, VWO dus

Ik ben ook een ramp in gezichten, maar zag in je profiel ook geen foto's ofzo, geen idee dus hoe ik je zou moeten herkennen

Nee niet echt fotoos nee
Ik heb wel sugaa waar er een paar opstaan, maar weet niet of je me dan wel herkent
www.sugababes.nl/*_Addiicted

Yessy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:00

flowerxxx schreef:
Ik heb zo'n pas nooit gekocht hoor. Heb ze wel gezien maar wist destijds niet precies wat het was.

Is al weer wat jaren gelden dat ik er geweest ben en weet zeker dat je er toen voor moest betalen. Misschien is dat inmiddels veranderd?

In de beginperiode van de fastpass waren ze alleen voor mensen die meerdere dagen gingen en dan in de hotels van disney zelf sliepen, dus niet voor de mensen die 'los' gingen, voor een dagje ofzo.
Inmiddels zijn ze voor iedereen en zijn ook de regels wat versoepeld, er waren eerst nogal wat sancties voor het niet helemaal goed gebruiken van je pas (jaja getest )

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:20

nou het is bijna zover, over een dik halfuur vertrek in naar DISNEY

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:26

disney is zo tof he. Ik ben er vorig jaar geweest met school. De Space mountain is zo mooi. Hij bleef alleen ff hangen, maar dat was wel lachen. Veel succes in Disney!