terschelling?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jauk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:15

Ik ga elk jaar naar terschelling meestal gaan we in een huis van kennissen in west aan zee, maar deze meivakantie gaan we naar de riesen (bungalowpark).
als je wilt paardrijden moet je echt naar manege de barrage!

Winged

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 18:01

dat we gaan paardrijden staat zo goed als vast...
tenminste, ik en nog een vriendin
de rest ziet jammer genoeg het nut van paardrijden niet in...
trouwens, wij zijn overgestapt op terpstra....

nog anderen die van 14 juli tot 21 juli gaan?

abrakadabra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 18:05

Hallo daar...leuk dat jullie op vakantie gaan naar terschelling..maar ik zou idd niet meer naar de barrage gaan..die is overgenomen door andere mensen die niet eens het verschil tussen de voor en de achterkant van een paard weten...
Dus Terspstra is idd een veel betere keus!! Groetjes..

femskie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:39

Ja, Manege de Barrage is helaas niet meer wat het vorig jaar was...Dus als je wilt gaan paardrijden kun je het best naar rijpaardverhuur Terpstra in Hoorn gaan!

Dus Terschelling gaat weer overspoeld worden met Bokkers? Gezellig!

abrakadabra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:43

heej femskie..wij kunnen het weten he als terschellinger paardenmeisjes!! haha

J0sef1entje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:43

Is de Barrage zo slecht geworden dan?
Wij hebben daar vorig jaar echt fijn gereden.

Winged

Re: terschelling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 20:08

ik bedoelde de camping terpstra
maar ik begrijp dat er ook een manege is met die naam??
ik ga zowiezo heen.... maar als enige bokker van de groep waarmee ik er ben ....

wie gaan er nog meer??

J0sef1entje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 20:45

ikke
van 28 juli - 18 aug
in een appartement in Baaiduinen

femskie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 21:04

Josefientje: Wat Japs zegt is helaas waar.. De manege is in november van eigenaar gewisseld. De functie van manege en rijstal voor badgasten staat momenteel op een heel erg laag pitje.. Deel van de paarden is verkocht of terug naar hun baasjes.
Natuurlijk is dat hoe het er op dit moment voor staat op de manege ( die nu overigens Manege Terschelling genoemd moet worden) en ik weet niet hoe of de nieuwe eigenaren de komende zomer tegemoet zien. Er is wel gezegd dat er de komende zomer ritten verzorgd zullen worden en zelfs een ponykamp maar het fijne weet ik er niet van.
Maar zoals het er nu voor staat worden er geen ritten gedaan en vind ik de paarden maar wat zielig er bij staan..En dat doet me wat omdat ik twee jaar met plezier de buitenritten op die manege heb gedaan met die paardjes..

Kimmy92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 21:08

Ik ben 3 keer op terschelling geweest; 2x bij terpstra en 1x bij Cnosse. Terpstra is super, Cnosse was niet echt leuk. De derde keer waren we een beetje te laat met reserveren, vandaar dat we bij cnosse belanden. Het voordeel van cnosse is wel dat het is west is...Veel plezier deze zomer op Terschelling!

jauk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 21:34

femskie schreef:
Josefientje: Wat Japs zegt is helaas waar.. De manege is in november van eigenaar gewisseld. De functie van manege en rijstal voor badgasten staat momenteel op een heel erg laag pitje.. Deel van de paarden is verkocht of terug naar hun baasjes.
Natuurlijk is dat hoe het er op dit moment voor staat op de manege ( die nu overigens Manege Terschelling genoemd moet worden) en ik weet niet hoe of de nieuwe eigenaren de komende zomer tegemoet zien. Er is wel gezegd dat er de komende zomer ritten verzorgd zullen worden en zelfs een ponykamp maar het fijne weet ik er niet van.
Maar zoals het er nu voor staat worden er geen ritten gedaan en vind ik de paarden maar wat zielig er bij staan..En dat doet me wat omdat ik twee jaar met plezier de buitenritten op die manege heb gedaan met die paardjes..

O wat erg!
ik heb in 5 jaar dat ik daar rij elke buitenrit (per week 4x) op jauk gereden! Is hij nu ook verkocht?
Ik vind het echt jammer.. Ik heb nu al geen zin meer om naar Terschelling te gaan..:s
Dus ze geven ook geen buitenritten meer in de meivakantie?
Waarom is ie dan van eigennaar geruild?

abrakadabra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 21:38

he wat leuk..ik woon dus ook op terschelling en mijn oom heeft voor zijn kleindochter jouk gekocht..hij heeft het nu heel goed.hij loopt lekker in de wei met een ander paard te genieten van zijn vrije dag..ik kan wel eens een foto voor je maken als je dat leuk vind? xx jap

jauk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 21:40

Ja dat zou ik wel heel leuk vinden!:D

abrakadabra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 22:07

oke..moet ff kijke waneer dat lukt.. is aan de andere kant van t eiland..moet ik wel ff je mail hebben..

jauk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 23:22

ik heb pm gestuurd

J0sef1entje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 10:51

Ach Jaukje verkocht? Dat gaat mijn jongste dochter niet leuk vinden: die heeft vorig jaar een privélesje gehad op Jauk en praat daar nu nog over!

@femkskie : Volgens mij ben ik dan met jou op buitenrit geweest! Jij reed op een jong paardje in opleiding en ik moest met Diesel op het strand naast jou gaan rijden, want die keek echt nergens van op. Er waren twee ponies bij die een tikje vervelend waren

Lorena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 14:23

Terschelling! \0/ Camping Terpstra is leuk!! Ik zou zelf ook wel weer willen gaan, maar helaas geen tijd... Veel plezier!

_AB_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 18:33

Ik ga als alles mee zit dit jaar 6 of 8 weken naar Terschelling
echt een geweldig eiland... Deze zomer ga ik voor de derde en zeker niet de laatste keer (L)

jauk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 21:17

Femkskie ik zag een foto van jou op je profiel met die fries en ik herken jou ook ergens van.. maar ik weet niet waarvan..

Gerbenfroh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 21:24

Ben vorig jaar geweest, super op Appelhof, heb er een geweldige tijd gehad

Maarja, dit jaar KRETA!

femskie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:15

Wat grappig dat mensen mijn hoofd herkennen..Ja, ik heb 2 zomers op de manege gewerkt en tussendoor eigenlijk elk weekend wel. Was hartstikke leuk!
Helaas heeft de nieuwe eigenaar niet gevraagd of het oude personeel terug wilde komen dus tja..

Josefien: ik denk niet dat je met mij mee bent geweest want ik had eigenlijk altijd mijn eigen paardje mee om voorop te rijden. TEnzij dat het al langer is geleden.
Diesel staat trouwens ook niet meer op de manege. Hij heeft een heel mooi plekje gevonden op het eiland bij een kleinschalig kwpn-fokker.

Jauk..Tja, die staat dus ook mooi ergens anders! Is ook wel prima hoor..Joost is er nog wel en dat is z'n (half)broertje. Ook heel lief!

jauk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:33

Dat lief zijn zit in de familie. (ik weet dat joost het halfbroertje was van jauk)

jauk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:34

Eignelijk heb ik nog2 vraagjes:$
Waarom zijn al die manegepony's verkocht?
Waarom is de manege van eigenaar veracndert?

Winged

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 21:21

en naar welke manege kan ik nou beter gaan dan??
manege terpstra zag ik langskomen??
waar zit die??

J0sef1entje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:28

femskie schreef:
Josefien: ik denk niet dat je met mij mee bent geweest want ik had eigenlijk altijd mijn eigen paardje mee om voorop te rijden. TEnzij dat het al langer is geleden.
Diesel staat trouwens ook niet meer op de manege. Hij heeft een heel mooi plekje gevonden op het eiland bij een kleinschalig kwpn-fokker.

Haha, nee ik zie het al, je bent met mijn dochter op stap geweest, die reed op Babetje. Heeft een heerlijke rit gehad, ik heb haar alleen wel flink moeten ontzanden