Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
femskie schreef:Josefientje: Wat Japs zegt is helaas waar.. De manege is in november van eigenaar gewisseld. De functie van manege en rijstal voor badgasten staat momenteel op een heel erg laag pitje.. Deel van de paarden is verkocht of terug naar hun baasjes.
Natuurlijk is dat hoe het er op dit moment voor staat op de manege ( die nu overigens Manege Terschelling genoemd moet worden) en ik weet niet hoe of de nieuwe eigenaren de komende zomer tegemoet zien. Er is wel gezegd dat er de komende zomer ritten verzorgd zullen worden en zelfs een ponykamp maar het fijne weet ik er niet van.
Maar zoals het er nu voor staat worden er geen ritten gedaan en vind ik de paarden maar wat zielig er bij staan..En dat doet me wat omdat ik twee jaar met plezier de buitenritten op die manege heb gedaan met die paardjes..
femskie schreef:Josefien: ik denk niet dat je met mij mee bent geweest want ik had eigenlijk altijd mijn eigen paardje mee om voorop te rijden. TEnzij dat het al langer is geleden.
Diesel staat trouwens ook niet meer op de manege. Hij heeft een heel mooi plekje gevonden op het eiland bij een kleinschalig kwpn-fokker.