Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(vindt ze vast wel goed!
) ze weet na zo'n lange periode op Curaçao vast wel leuke dingen die je daar kan doen!
MrsSoliana schreef:Ik leer veel vandaag zeg![]()
Wist jij ook dat Lisse een echte bollenstreek is? En uit gouda komt ECHTE goudse kaas.
Anzjuhlaa schreef:MrsSoliana schreef:Ik leer veel vandaag zeg![]()
Wist jij ook dat Lisse een echte bollenstreek is? En uit gouda komt ECHTE goudse kaas.
jeetje doe eens rustig meid, maak je neit zo druk. Iedereen ervaart een land anders. Het kan voor jou het mooiste land op aarde zijn, maar voor iemand anders weer niet.
Ik ben er nog nooit geweest, maar zou er graag een bezoekje aan brengen. tja nog even sparen...
OemmiejO schreef:Ik ben er niet geweest, maar zou er wel een x heen willen. Dolfijnen zwemmen tuurlijk
Enn.. bakken on the beach
Maare cker naar Mambo gaan, westpunt, duiken, uhm eten bij zanzibar
En bij de Gouveneur
Ooh en bij Mei Mei.. Tsjah dat zijn meer de restaurants he haha, nja je moet ook wat eten daar toch
Maare duiken is echt heel leuk (als je tenminste geen last van je oren krijgt
) Ohw en trek je niks aan van de mensen in de stad met leguanen en slangen.. You want a picture?? NEE
Ze blijven denken dan Nederlanders zwemmen in het geld en graag met half dode leguanen op de foto willen
Maar dat terzijde want verder zijn het hele aardige mensen daar
En je moet ook naar de flamingos gaan kijken en als je een btje relaxed strandje wi
Anzjuhlaa schreef:Wat begrijp je niet Manzano?
Tulandro schreef:Ik kom er eigenlijk al vanaf kleins af aan, en ik vind het er echt heerlijk. Alle leuke dingen zijn eigenlijk al genoemd, het enige strand wat ik nog even wil noemen is barbara beach, vlakbij t spaanse water.
Ik ga waarschijnlijk dit jaar ook weer, en ik kan niet wachten!! Welk hotel ga je?
Anzjuhlaa schreef:MrsSoliana schreef:Ik leer veel vandaag zeg![]()
jeetje doe eens rustig meid, maak je neit zo druk. Iedereen ervaart een land anders. Het kan voor jou het mooiste land op aarde zijn, maar voor iemand anders weer niet.
Ik ben er nog nooit geweest, maar zou er graag een bezoekje aan brengen. tja nog even sparen...
Maar ik weet wel dat het SUPER GAAF was in Curaçao
Dus heel veel plezier alvast
MrsSoliana schreef:Maak me niet druk, ik ben geen makamba.
Dat zegt dus niet zoveel....
Respect is the key!
Tulandro schreef:Ik kom er eigenlijk al vanaf kleins af aan, en ik vind het er echt heerlijk. Alle leuke dingen zijn eigenlijk al genoemd, het enige strand wat ik nog even wil noemen is barbara beach, vlakbij t spaanse water.
Ik ga waarschijnlijk dit jaar ook weer, en ik kan niet wachten!! Welk hotel ga je?