bonney4evver schreef:pff sommige reactties.. dood eng
Ingezonden ervaring
we zouden lekker een weekje naar turkije gaan om te ONTSPANNEN. na tien minuten in de lucht te zijn hoorden we 5 harde knallen, het leken wel explosies, en we zagen Oranje lichtflitsen. deze flitsen waren 7 meter lange steekvlammen die uit de rechter moter kwamen. stewardes vloog naar voren en kwam weer terug en zei dat er niks aan de hand was. we merkten dat het personeel ons een beetje zoethielden dat er niks aan de hand terwijl ze zelf ook achterin het vliegtuig op de grond zaten( ze hadden geen stoel!) en uit het raam keken zo af en toe. we kregen verder geen informatie todat uiteindelijk de piloot omroep dat er iets mis was met de rechter moter maar dat het niet ernstig was en we eigenlijk wel door konden vliegen( !!!!!!!) maar dat hij toch terug ging( gelukkig maar!!) na drie kwartier in de lucht te hebben gehangen en kerosine gestort te hebben in de Noordzee gingen we terug richting Schiphol. eenmaal terug bij de GATE mochten we OF er even uit OF blijven zitten. uiteindelijk moest we er allemaal uit en hebben we tot de volgende ochtend half 6 op het vliegveld gebivakeerd. uiteindelijk niet met vakantie en we zijn er nog niet klaar mee, geestelijk ook nog niet want het is super eng om zoiets mee te maken! CONCLUSIE: ONUR AIR UIT DE AIR
Nog 1:
dagen van te voren kregen we te horen dat we vanaf amsterdam vlogen inplaats van eindhoven.. nou dat was al minder maarjaa.. we gingen in het vliegtuig van buiten zag het er overigens goed uit maar van binnen niet het dak hing op sommige stukken gewoon los! we waren 10min. in de lucht toen we knallen hoorden.. we keken naar buiten en we zagen uit de motor vuurballen komen! en niet 1of2 maar veel meer... een stewardes was zo dom om in paniek te raken en te gaan rennen.. maar een andere deed het weer beter en zei dat er niks aan de hand was, al kwam er wel vuur uit de motor.. toen zei de piloot dat we terug gingen naar amsterdam voor extra controle... eerst even brandstof lozen boven zee.. nou we waren nog niet geland of aan beiden kanten reden al 10tallen brandweer ziekenwagens en politie mee... toen we eenmal op de grond waren begon het wachten.. We kregen te horen dat er een haas in de motor zat jaaa.. tuurlijk.. nou.. na uren wachten midden in de nacht natuurlijk.. van 11 savonds tot 6 uur smorgens...kregen we te horen dat we naar huis konden nou lekker... niemand die je zomaar op komt halen.. uiteindelijk was er hotel geregeld waar we tot half 10 zijn geweest en weer terug moesten om vervolgens toch nog naar turkije te vliegen.. nou en ik was toch blij dat ik uieindelijk in turkije op de grond stond... ik vlieg dus NOOIT mee met deze maatschapij!! ik ben blij dat ik nog leef!
------------------------------
gjaaaaa, hou er rekening mee dat eigelijk alle slechte ervaringen van mensen op die site staan, maar goede ervaringen worden er lang niet altijd op gezet, omdat voor veel mensen van zelfsprekend is dat ze levend aankomen. Ag, niet druk over maken julie, gaat echt wel lukken