Goedzo goedzo !!
ik ga ook over 2 weken

ook werken bij de Blinkert!

heb er echt superveel zin in

[/quote]
ben jij er dan ook nog op 5 aug ??[/quote]
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hoiallemaal schreef:ij gaan naar klein vaar water in buren
andrea16 schreef:hoiallemaal schreef:ij gaan naar klein vaar water in buren
Daar ben ik vorig jaar 1 avondje geweest, filmpje gekeken. Het regende toen ontzettend en alles stond onder water... Maar dat was bij de stacaravans.
hoiallemaal schreef:daar gaan wij in stacaravan hopelijk overstroomt het nu niet
is het daar wel leuk ?
Marah schreef:Ik ben er van 29 juli t/m 12 augustus bij Nella Dorien
Maar zullen we een meeting houden?
Marah schreef:Dat is balen zeg!!
Misschien handig als we allemaal even de datums neerzetten dat we er zijn is het makkelijk om een meeting te houden.Marah - 29-7 t/m 12-8 - Hollum
Andrea16 - 19-7 t/m 24-7 - ?
hananya - 24-7 t/m 30-7 - Ballum
hananya schreef:Dat is balen zeg!!
Misschien handig als we allemaal even de datums neerzetten dat we er zijn is het makkelijk om een meeting te houden.Marah - 29-7 t/m 12-8 - Hollum
Andrea16 - 19-7 t/m 24-7 - Nes
Marah schreef:Hananya jij bent er toch ook met een eigen paard?
Ik namelijk ook...
andrea16 schreef:Wie gaan er deze zomer op vakantie naar Ameland?
Ik ga van 19 t/m 24 juli met een vriendin op het jongerengedeelte van camping Duinoord in Nes staan. Heb er super veel zin in!
andrea16 schreef:hananya schreef:Dat is balen zeg!!
Misschien handig als we allemaal even de data neerzetten dat we er zijn is het makkelijk om een meeting te houden.Marah - 29-7 t/m 12-8 - Hollum
Andrea16 - 19-7 t/m 24-7 - Nes
Nettie - 25-7 t/m 30-7 - Nes
Nettie schreef:andrea16 schreef:Wie gaan er deze zomer op vakantie naar Ameland?
Ik ga van 19 t/m 24 juli met een vriendin op het jongerengedeelte van camping Duinoord in Nes staan. Heb er super veel zin in!
Haha ik doe precíes hetzelfde, maar dan wanneer jullie vertrekken tot de 30 steOok 5 daagjes dus