wie gaat er 21 Juli naar BLANES??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

djedda

Re: wie gaat er 21 Juli naar BLANES??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 14:27

jaa ben ook woendag terug gekomen. stond samen met mijn nicht op la masia! Zijn ook nog 2 meisjes tegengekomen van bokt! echt grappig.
Ik heb het daar echt heel erg naar mn zin gehad. Vond cafe Gotcha en arena het leukste..
Ik mis alles daar nu! ben je weer in dat druilerige nederland

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:16

jaaah ik heb ook echt ontzettende heimwee terug...net belde een jongen van vakantie nog waar ik het wel errug goed mee kon vinden.. *nog meer heimwee*!!
enne café gotcha vond ik wel erg gezellig, lekker hollands en leuke mensen met gezellige sfeer! ik ben daar maar ff geweest om naar de plee te gaan, tjah ze kunnen daar wel een bordje neer hangen met dat die deur niet op slot kon

djedda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 18:34

Bij mij konden ze wel op slot hahaha. bij Las Vegas konden ze ook niet op slot! betaal je 10 euro en dan zijn die wc's zo

Oooh zullen we terug ?

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 19:27

jaah echt? kreeg jij hem bij de gotcha! op slot? ik had die knop wel omgedraaid, majaa blijkbaar gebeurt dr dan verder niets :S dus komt dr fijn zown ander meisje de wc op, ghehe wij allebei schreeuwen van: wooooooww! achjaah kon dr wel mee lachen maar schrok me een ongeluk, omdat ik dus dacht dat die wel op slot zat.
nee bij Las Vegas konden ze inderdaad niet op slot, echt wazig joh maarja je zag gelukkig wel als er iemand op zat.

enne jaah ik ga zeker met je mee terug , wanneer zullen we gaan? morgen/vanavond? zeg het maar

djedda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 23:38

Hahaha,,dat had ik dus bij las vegas.. trek zo een deur open.. ieeeeeh hahaha.. meisje zo van: ja hallo die deuren kunnen niet op slot hoor.. (ja hoii ik kom hier ook niet elke dag )

Laten we vanavond gaan! Ik sprak trouwens een paar jongen die een dag van te voren een vliereis hadden geboekt voor 50 euro! Zooo dat zou ik zo weer doen!

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 15:06

jaaaa laten we dat doen!!! ik heb ook een enkele reis gehad voo 57 euro -> ging terug met de auto.
oeehh heerlijk, eerst naar de boemel en dan naar las vegas of wat dan ook! moaaah, heb echt heimwee....
hoe laat zullen we vertrekken?