Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lautjuh85 schreef:Vraag je dat aan mij?
Wat is de otocar?
Die taxistandplaats???
Dan zaten we daarnaast.
inderdaad Otocar! bij Die parkeerplaats was ons hotel! Golden Sun..

Citaat:ja klopt vandaar af gaan ze met taxis en bussen naar het cenrtum of naar andere plaatsen.
je heb daar ook vlakbij een hele grote supermarkt de migros.

Annelou schreef:Ik ben afgelopen meivakantie naar Hotel Riva Delta heel dichtbij Alanya geweest. www.rivahotels.com
Geweldig mooi en vooral goed hotel. Ik heb nog steeds contact met 2 meisjes van de animatie, en.. de ober
Misja schreef:
Riva Hotels zijn geweldig! Ik ken de eigenaar van de Riva-keten, en ben tot nu toe in twee hotels geweest: Coasta en Zena. Super hoor! Volgende keer Turkije wordt wéér een Riva Hotel! Op mijn lijstje staat nog Riva Diva.. maar ja.. Ketsjing..

patjelisa schreef:marmaris moet ook heel leuk zijn lijkt een beetje op Alanya.
iemand die ik ken is nu in Marmaris dus hoor over een week hoe het daar was.

nadine14 schreef:mijn vader en moeder hebben een appartement in alanya www.cjeurninck.nl
ik ben er al 8 keer geweest:P ik vind het nu niet meer leuk maar ik wil ook bij me paardje blijven.. maar als vakantieland is turkije echt super! het appartement van ons is achter de autowasserette.. zal wel niet bekend zijn maarja
iemand zei iets van paardrijden?
waar kun je daar paardrijden
Wie is er al eens in Grand Kaptan gweest?
Wipi schreef:Ik ga 17 augustus voor de 2e keer naar Alanya en ook voor de 2e naar hotel Grand Kaptan 5*. Echt super daar!Wie is er al eens in Grand Kaptan gweest?
Natuurlijk ook lekkere obers![]()
Mooi hotel lekker luxe! 
het is echt geweldig! wil meteen terug!
..maar ze mogen niet plakken zeg maar dus er gebeuren geen rare dingen
het is echt zo super daar! je kan de hele dag door eten,ze komen langs het zwembad met cocktails en gewoon frisdrank,koffie en thee,meloen,komkommer,wortels,appels,peren je kan hotdogs eten en ijs halen en suikerspinnen halen..iedere dag word je kamer schoon gemaakt en dan krijg je nieuwe handdoeken.je krijgt ook handdoeken voor bij het zwembad en de hele dag door is er wat voor de kinden( en ook wel volwassenen te doen) zoals waterpolo en fitness en arobics...je kan er darten en er zijn 4 glijbanen... een prive strand is er ook en je kan de hele dag door iets van de barbeque eten.of pizza os shoarma.. en het is allemaal gratis want het zit allemaal bij de prijs inbegrepen,het is daar echt super!! s avonds is er iedere avond in een openlucht theater een show,de ene keer dansen,dan zingen of comedy.Ook is er een minikermis met een reuzenrad,sschommelschip en botsautos die is ook zowat elke avond open.. het is echt aan te raden gewoon
de mensen zijn ook super aardig! http://www.delphinhotel.com/eng/index.htm daar is de site... het is gewoon super