Maar het water is daar gelukkig niet zo duur.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muizje schreef:Toen ik er was werd er verteld dat je niet uit de kraan kon drinken![]()
Maar het water is daar gelukkig niet zo duur.
russel schreef:Toen was het nog heel armoedig, maar de economie in Ierland is de laatste jaren erg om hoog gegaan, ben dus benieuwd hoe het daar nu is.
Tulandro schreef:Wij zaten vlakbij de Wicklow mountains, Devil's Glen. Daar had je een villaparkje met een grote manege erbij. Ik heb het daar echt geweldig naar mijn zin gehad, elke dag een aantal uren les gehad.
ja_nee schreef:één ding weet ik zeker, MelanieS heeft zeker weten gelijk --> ik wil zeker nog eens terug naar Ierland, en kan het iedereen aanbevelen ook.
MelanieS schreef:
Allemaal meedoen aan de wedstrijd in de Bit van deze maand!!!![]()
ja_nee schreef:Verder heb ik me een paar keer kunnen uitleven in de cross-country, had een super springpaard die er veel zin in had, dus ik heb dan ook een aantal sprongen gemaakt met hem!
één ding weet ik zeker, MelanieS heeft zeker weten gelijk --> ik wil zeker nog eens terug naar Ierland, en kan het iedereen aanbevelen ook.
Eef18 schreef:ja_nee schreef:Verder heb ik me een paar keer kunnen uitleven in de cross-country, had een super springpaard die er veel zin in had, dus ik heb dan ook een aantal sprongen gemaakt met hem!
één ding weet ik zeker, MelanieS heeft zeker weten gelijk --> ik wil zeker nog eens terug naar Ierland, en kan het iedereen aanbevelen ook.
Hi hi! Waar heb je dit gedaan? (paardrijden) Ik ga er in September naar toe en voordat mijn studie daar begint ga ik eerst nog met familie 2 weekjes vakantie vieren! Dus alle leuke tips en must-see-plaatsen welkom!![]()
MelanieS schreef:Tulandro schreef:Wij zaten vlakbij de Wicklow mountains, Devil's Glen. Daar had je een villaparkje met een grote manege erbij. Ik heb het daar echt geweldig naar mijn zin gehad, elke dag een aantal uren les gehad.
Jaaaa! Jullie zullen wel gek van me worden!Daar ben ik ook een paar keer geweest! In september gaan we weer een buitenritje doen en 2 vriendinnetjes (waaronder Talida op Bokt) gaan een cross country les volgen. Helemaal leuk daar, echt een aanrader!
Eef18 schreef:Wat een leuk reisverslag jesse_rulez!! Het klinkt idd als een hele gave vakantie!![]()
WFABenedict schreef:Hoi Hoi
Ik denk erover om ook naar Ierland te gaan.
Ik wil ook een renbaan gaan bezoeken, weten jullie een mooie baan daar?