Disneyland Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gerbenfroh

Re: Disneyland Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 19:24

Je moet naar de Winnie de Poeh show! Knorretje!

Haha daar ben ik heengeweest ik MOEST er heen <3

Ben ondertussen 2x in Disney geweest. Tja de attracties, de grote attracties zijn natuurlijk leuk, die staan ook duidelijk op de kaart aangegeven! Indiana Jones ofzo; is ook erg apart. Achterstevoren in de achtbaan Cool Voor de rest tja; wij hebben het wel steeds gered in een hele dag! Als er trouwens een avond/nacht-parade is zeker gaan kijken; als het donker is met al die lampen en vuurwerk en die parade-wagens; geweldig! Moet je wel op tijd langs een stoepje gaan zitten, anders zie je er niks van!
Veel plezier! Lachen

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 10:45

de indiana jones moet je overslaan Ziek Tong uitsteken
die gaat achteruit en is geen pretje Nagelbijten / Gniffelen

mijn favo is ook de big thunder mountain die treintje door de bergen ofzo Haha! de restaurantjes zijn idd even duur en je MOET naar de parade gaan Ja dat is echt prachtig! ik heb nog een stukje video daarvan liggen alst goed is, dat is echt heel erg mooi!
er zijn allemaal verschillende ''dorpen'' toen die tijd zoiets al walibi Clown maar dan veel mooier! en echter..

Bella_Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 10:55

toen ik klein was ben ik dr wel eens heen geweest daar kan ik me niet heel veel meer van herinneren maar wat ik nog heel goed weet is toen we gingen eten in Hollywood Planet (zo heette dat geloof ik) Mn zusje en ik hadden kip maar zo snel aten we niet.. kerel van de bediening dacht dat we het ophadden ofzo en pakt zo ons bord voor onze neus weg zonder ook maar iets te vragen! En mn vader pakt zo die kippepootjes weer van dat bord af maar de kerel liep gewoon door! Niet heen gaan dus!

ladyAn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:32

heey

Ik denk dat je het beste voor een plattegrond moet zorgen, en dan kijken wat je het leukst lijkt volgens mij staat het er wel ongeveer bij en kijken naar welk sprookje je het liefste wilt

Groetjes Eline

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 23:51

Ik ga van 6 tot 8 juni naar Disneyland, heb er veel zin in!
Ik ga met me mams, dus wel zullen meer zien dan meemaken, want zij is er nog nooit geweest Knipoog

Weet iemand toevallig welke atracties niet al te misselijkmakend zijn, maar wel een beetje spannend? (het mag niet over de kop, anders kan ik me moeder afvoeren Haha! )

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 21:16

Hier nog even foto`s uit november om goed in de sfeer te raken.... Het is daar zo moooooooooooi:~

Afbeelding
De ingang

Afbeelding
Het kasteel van Doornroosje
Afbeelding
Wandschildering van Sneeuwwitje (mijn nieuwe screensaver)

Afbeelding
Het kasteel van mijn (tweede) naamgenoot en bron van één van mijn favo boeken: Alice in Wonderland

Afbeelding
White rabbit

Afbeelding
Mijn lief voor Space Mountain, waarin je afgeschoten wordt

Afbeelding
Ik voor It`s a small world

Afbeelding
De buitenmusical van Belle en haar beest

Afbeelding
'Ons' hotel

Afbeelding
De kerstoptocht: Doornroosje met prins & draak

Afbeelding
De kerstoptocht: Assepoester en haar blauwe pony`s

Afbeelding
Ik heb drie Belgische merrie`s genoemd naar Flora, Fauna & Mooiweertje. Helaas is één van de dames op de foto onthoofd...

Afbeelding
Doornroosje & haar prins in een walsje

Afbeelding
Mickey`s schaatsmusical

Afbeelding
Het kasteel bij nacht (wauw in het kwadraat)

Afbeelding
De prins op de Pecheron

Afbeelding
'Mijn' land: Frontierland!

Afbeelding
De schedel(t)rots van kapitein Haak

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 22:10

@ Uums, wat een geweldige foto's. Ik heb er nu al zin in! Haha!

Jij hebt dus in het hotel Santa Fe geslapen, hoe is het daar?

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:44

Die foto`s kunnen nog niet eens een fractie van de sfeer aldaar weergeven, dus je gaat het echt naar je zin krijgen daar! Haha!

Santa Fe is een prima hotel, ook al was het het goedkoopst van allemaal. Er zitten geen voorzieningen bij zoals zwembad en sauna, maar na een volle dag rondhuppelen in de parken en daarbij van de ene verbazing in de andere te vallen, had ik vooral behoefte aan een BED Slapen . Die bedden waren prima trouwens; vriendlief en ik hadden allebei een tweepersoner. Verder zitten er een douche en een bad in de ruime kamer (en leuke kleurtjes à la Mexico) en ligt het Santa Fe-complex niet idioot ver van de parken (met de pendelbus ben je er in vijf minuten). De vorige keer zaten we ergens ter hoogte van Parijs en dit beviel een stuk beter.

Het enige nadeel was het 'rustiek kabbelende' beekje voor het raam... Mijn vriend heeft zo`n typische mannenblaas kennelijk, want die beek werkte nogal op zijn water Clown . Had ik gelukkig geen last van Dromen .

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:35

tis daar zoooooo leuk Haha! ben dr nu 5x egweest verveelt nog niet enzo Haha! en idd de lichtjesparade als die savonds is dat is zó geweldig. voor de rest gewon veel doen en zo wienig mogelijk overslaan

Loje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 16:35

hihi, ik ben er donderdag geweest. We hadden een excursie naar parijs met school en de laatste dag gingen we naar disney. Is echt super leuk daar! Big thunder mountain en space mountain zijn idd super. Verder is pirates of the carrebean idd ook erg leuk en er zijn ook van die autootjes waar je in kan rijden, das ook heel grappig. De show van de lion king duurt heel lang en is een beetje langdradig, maar wel heel mooi. Er is daar ook een restaurantje en als je daar gaat zitten zie je ook de show. Dan hoef je dus niet alles te zien en zit je er recht voor en kan je ook gelijk lekker eten. Haha! Haha!
Jeetje, krijg meteen zin om weer te gaan Knipoog
veel plezier iig!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 12:10

Nou we hebben het ontzettend naar ons zin gehad!
Big thunder Mountain was inderdaad wel de allerleukste! We zijn 1 dag in het park geweest en 1 dag in de studio's, ook dat was best leuk, vooral die auto/motor-stuntshow. Maar vooral is zo'n eekend errug vermoeiend. We zijn zaterdag heen gereden en kwamen daar kwart over 6 aan, 's avonds nog door het winkelcentrum gewandeld enzo. Zondag naar Disneyland park en maandag naar de Studio's en dan 's avond nog naar huis (en dan is die autorit best wel errug lang). We waren allemaal heel erg moe, maar leuk was het wel!
Wij sliepen trouwens in een apartement van Pierre et Vacances. We hadden met z'n 6-en 1 apartement, helaas moest er wel 1 stel in een (beetje klein) stapelbed slapen (m'n schoonouders hadden zich opgeofferd), mijn vriend en ik sliepen op de slaabanken in de woonkamer en Ziolette en haar vriend sliepen in het tweepersoonsbed op de slaapkamer boven.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 19:00

Het is alweer 4 jaar geleden dat ik er ben geweest.

1 tip Peter pan dinges OVERSLAAN!!! Je staat superlang in de rij en de rit is zo weer over. Echt zeer kort. Ik heb nog wel een verslag + fotos op i-net staan. Is wel in het Engels.
EN als je buiten het hotel wilt eten, doe je er verstandig aan om te reserveren. Bij Planet Hollywood vond ik het heerlijk (en redelijk goedkoop)

Afbeelding
De heerlijke bedden in Santa Fe. Zeer leuk hotel.

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 09:29

Weet iemand toevallig hoe lang het rijden is met de auto? Dan weten we tenminste hoe laat we ongeveer maandagnacht moeten vertrekken Slapen
Vermeld dan ook even waar je vandaag gereden hebt Knipoog

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 10:27

Disneyland is ge-wel-dig Lovers
Alles klopt gewoon en is tot in de puntjes verzorgd. Het is zooo verschrikkelijk mooi allemaal!

De Space Mountain en de Big Thunder Mountain moet je sowieso niet overslaan! Heel veel plezier Lachen

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 14:17

Heey ik ben 3 weken geleden geweest!!! Je kunt bij mc donalds goedkoop eten. dat zitten in het winkelcentrumpje dinsye village. De earosmith moet je niet overslaan , big thunder mountain niet vergeten, Space mountain is echt super, tarzan show is echt geweldig net zoals de lion king show hier zijn een aantal plaatjes.

Afbeelding
Lion king show

Afbeelding
Lion king show)

Afbeelding
Space mountain

Afbeelding
En de kinderboedrij

Afbeelding
De tarzan show helemaal goed mooie muziek met phil collins

Afbeelding
Tarzan

Afbeelding
Big thunder mountain

Afbeelding
Space mountain

Afbeelding
Hotel Cheyenne. Zag ewr bij ons zo uit echt super.

Afbeelding
Mickey1!!!!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 15:42

Kusia schreef:
Weet iemand toevallig hoe lang het rijden is met de auto? Dan weten we tenminste hoe laat we ongeveer maandagnacht moeten vertrekken Slapen

Als alles een beetje mee zit (en dan reken ik ook nog vanuit Zeeland) ong. 5 uur.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:29

ongeveer 6 uur vanuit drenthe

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:38

Ik ben er twee keer geweest, is allebei alweer lange tijd geleden, maar ik weet nog heel goed dat ik die bootjes zoo mooi vond Lovers Jeweetwel, waarbij je door zo'n soort tunnel gaat met van die mini poppetjes en die mooie muziek Lovers

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:40

It`s a small world

Deze bedoelde ik Lovers

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:53

oh zo irri met die poppetjes it's a small world dat blijft echt constant in mn hoofd hangen

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 14:59

hey je bent vast al terug hoe was het??

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 16:18

Daar wil ik al heen vanaf dat ik 5 ben ofzo. Maar ben er nog noooit geweest. Tong uitsteken

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 09:35

Disneyland!!!

Daar ben ik echt gek op....
Drie keer geweest.

Vanaf Amsterdam rij ik er zo'n 4,5 uur over. Beetje doorrijden in Frankrijk... Knipoog

In het park. Bij de ingang heb je gratis plattegronden in veel talen. Ook nederlands. Die heb je echt nodig als je er voor het eerst komt.
Vergeet ook zeker studioparks niet! Daar zijn geweldige attracties. Met die trein door diverse filmsets is een aanrader! Studiotours heet het geloof ik...

En eten.. Ja, prijzig. Maar dat weet je van te voren, en andere parken zitten ook aan dat bedrag!
De restaurants zijn heerlijk. Annettes diner, lekker amerikaans. Mijn toppers: Rainforest café en the Blue lagoon. The Blue lagoon bevind zich in the Pirates of the Caribean.... Je eet aan de atractie! Geweldig! Tsja! Wel prijzig maar heerlijk eten! Ze hebben ook een aantal michelin sterren in verschillende restaurants daar. Het is dus de prijs waard ALS je goed eten weet te waarderen Vingers aflikken

Attracties? Allemaal even mooi! Alles ademt sfeer uit.
Het is allemaal zo mooi gemaakt!
Ga ook eens de boomhut van croesoe (?) in! Dat is zo mooi!

Wij gaan drie dagen, dan zie je alles! Een dag in Disneypark, een dag in studios park. De laatste dag doe je alles wat je leuk vond nog een paar keer!

Tips... Niet in het hoogseizoen....

Wat foto's van onze laatste keer in Februarie:

Afbeelding

Afbeelding

In de theekopjes... Best leuk Haha!
Afbeelding

Sfeer!!
Afbeelding

Hier begon het mee!
Walt Disney, en zijn eerste creatie. De muis!
Afbeelding

Afbeelding

Oh! Die fastpasstickets... Besteed daar je tijd niet aan!
De gewone rij is vaak even snel! En je zit niet aan een bepaalde tijd vast zodat je niet hoeft te rennen!

Ik wil weer!!!!!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:36

hahah dat was vast ergens in december mooi hoor. Ik ben er 4 weken terug geweest. Maar wil nu al weer terug haha. Ik mis Disney

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 16:28

Leuk dat je het naar je zin hebt gehad. Ik heb idd ook gehoord dat Space Mountain echt te gek is.
Heb je nog foto's? Vingers aflikken