Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirl schreef:Ik ben met Australian Backpackers gegaan en alles was ook prima geregeld.
Helemal toen ik ik problemen had met een datum veranderen van en ticket.
Na 3 dagen echt de hele wereld over te hebben gebeld terug gevallen op AB en die hebben me netjes geholpen en uiteindelijk is het gelukt om dat ticket voor elkaar te krijgen.
Vooral de rondrit door Honk Kong was echt super.....Jet leg van hier tot to..uhh hong Kong en dan een rondritrit van 5 uur ofzo.
Slapen in de bus...snel er even uit voor de sighteseeing...hup weer in de bus maffen en even later er weer uit voor weer sighteseeing...geweldig![]()
AB heeft ook bijeenkomst dagen...daar kun je allelei info krijgen, er worden video's getoond en je kunt met andere backpackers praten.
Australie zou ik echt met de auto doen...maar dat komt misschien door mijn slechtebus ervaring.
NZ is goed te doen met de bus...de afstanden zijn wat korter en de trein is iets wat je niet mag missen
Suzan schreef:Ik heb tussen augustus 2000 en februari 2001 door Australie en Nieuw Zeeland gereisd. Ik zat daar o.a. tijdens de Olympische spelen. (samen met Franjse23) Heb daar echt een geweldige tijd gehad. Ik kan er uren over vertellen, maar dat doe ik nu maar even niet.![]()
Als je iets wilt weten, vraag maar.
Alice schreef:Weet iemand misschien hoeveel het kost om een auto te huren?? En ze rijden daar toch link, met aan de rechterkant het stuur en links de pook?? Dit zal dan wel even oefenen worden.
Alice schreef:We zijn gister bij een bijeenkomst in Den Haag geweest van Travel Active en zijn weer wat wijzer geworden. Mijn vriendin wilde erg graag naar Canada om de farm stay te doen, maar er waren nog maar een paar visa's over en de kans dat wij er nog bij konden was erg klein. Ook dat we samen op 1 boerderij konden was de kans erg klein. Mijn vriendin wil nu toch ook erg graag naar Australië en daar kun je ook met paarden werken.
Nu hebben we deze site ondekt; http://www.niw4u.com/ en dit klinkt allemaal veel leuker. We gaan Travel Active en NIW4u even vergelijken met mekaar en kijken wat de voor en nadelen zijn.
vikki schreef:Ik denk dat je wellicht beter een 2ehands auto kan kopen dan huren als je daar bent... en aan het einde van je verblijf weer verkopen. Verder zijn er natuurlijk sites te over (maar voor lange periode huren lijkt me erg duur... en onlogisch) :