Foto's New York

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arzil

Re: Foto's New York

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 14:53

alexandra15 schreef:
Leuke foto's! ik ben er ook geweest in Oktober en heb ook heel veel gezien daar! En ook foto's gemaakt maar die staan niet op bokt. coole stad he? En wat een energie straalt new york uit, de stad leeft idd dag en nacht!

Behalve op nieuwjaarsmorgen! Haha!

Voor Sharmila, foto van het monument:
Afbeelding
7 jaar geleden ben ik ook op een van de towers geweest en was altijd bang om te kijken hoe het er nu uit zou zien. Dat bezoekje heeft heeeel erg veel indruk op me achtergelaten. Ik schrok er heel erg van om het nu te zien.
Ik heb trouwens nog een hele mooie foto van beneden 1 van de towers gemaakt, waarop ze beiden te zien zijn in een strakblauwe lucht. Ik zal eens kijken of ik die kan inscannen.

Hiertussen stonden ze voerger, ik dacht naast die ene waar ze aan het bouwen zijn.
Afbeelding

Verder zijn mijn foto's standaard, maar ik had beloofd dat ik ze er nog op zou zetten.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 16:30

Noukie schreef:
ehm...ik en ruimtelijk uitleg geven, dit wordt interessant Knipoog maar CP, aan de kant waar ook Strawberry field zit... als je aan die kant de wijk in gaat, daar zit het ergens (ehm, hier heb je zeker niet veel aan? Knipoog) wij hebben het gewoon aan de taxi chauffeur gevraagd!
Oh daar! Clown Nee, alle kleine beetjes helpen, met Strawberry field kan ik het vast wel vinden. Het klinkt in ieder geval erg leuk. Maar hoe komen die paarden dan beneden, met een lift of van de trap af (niet lachen, ik heb al eerder een paard zien traplopen Tong uitsteken).

Stacey, waar staat dat monument. Ik dacht dat die plaquettes bij het hek het monument waren. Bloos

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 17:24

Guinevere, volgens is dit het monument. Dit is wat er over is gebleven van de Twins. Dit was een waterval dacht ik. Stond in 1 van de 2 towers. Zou ook kunnen dat die naamborden inderdaad het monument zijn. Dacht nu trouwens ook aan dat ene kruis van staal. Die op elk plaatje staat, zeg maar. Op ground zero.
Nouja, ik weet het niet meer! Verward
Oh ja, dit monument staat daar waar je de kaartjes moet kopen om naar het vrijheidsbeeld te gaan. Soort parkje ofzo. Geen idee hoe het heet.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 18:58

Haha ik ook niet. Misschien zijn die anderen maar tijdelijk, want ik geloof dat ze iets permanenters willen doen bij ground zero.

Ik ben wel door dat parkje gelopen (bij South Ferry), maar ik heb het monument blijkbaar gemist. Ik zal volgende keer eens goed opletten. Haha!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 20:58

[quote="Guinevere]Oh daar! Clown Nee, alle kleine beetjes helpen, met Strawberry field kan ik het vast wel vinden. Het klinkt in ieder geval erg leuk. Maar hoe komen die paarden dan beneden, met een lift of van de trap af (niet lachen, ik heb al eerder een paard zien traplopen Tong uitsteken).
[/quote]

bijna goed Knipoog
er zit eigenlijk gewoon een houten pad naar boven gebouwd, zoals (sorry, maybe domme uitleg) er vaak ook naast een trap een stukje is gemaakt voor rolstoelen om omhoog te kunnen. En dan met houten dwarslatten voor de grip.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 01:28

Haha, dat ik daar niet aan gedacht heb. Bloos!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 14:41

Leuke fotos!
2e is leuk Haha!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 23:46

Gaaf zeg, ooit zou ik daar ook nog wel naar toe willen!