nog nooit geweest dus ben benieuwd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wij zijn dit jaar ook weer van de partij. We gaan voor de derde keer naar Tsjechie om precies te zijn in Lipno. We vertrekken 21 januari om 23.00 uur en dan zijn we er om ongeveer 9.30 uur als het weer mee zit.MiGzi_MiQ schreef:Ik ga 11 Februari voor een weekje naar Filzmoos in Oostenrijk!!En heb er echt zin in!!
Ik vind skieeen zelfs bijna leuker dan paardrijden!!![]()

Gaan daar nog meer heen?
zal wel goed zijn dus
)
EsvanEs schreef:zo dr gaan al heel wat bokkers naar tsjechie...ik dus ook!! ben heel erg benieuwd hoe t daar is...ben dr nog nooit geweest...(maar ligt vlakbij oostenrijk dus is bekend gebiedzal wel goed zijn dus
)
Ik zit bij het lipno meer...om precies te zijn, lipno nad vltavou...wie nog meer??
heel veel plezier allemaal!!

EsvanEs schreef:ja zitten in landal green parks ja!! ben je dr ook geweest??
Heb zoveel zin..! maar jij bent dus al geweest..dus geen bokkers als ik dr ben (26 februari tot 5 maart)
. Maar het is er erg leuk en lekker goedkoop. We gaan er volgend jaar weer naar toe. Ik wens je alvast een fijne vakantie.
Ik ben net weer terug van wintersport.. moet weer een heel jaartje wachten...
Heeel veeel sneeuw gehad de eerste paar dagen, maar daarna ook zon, echt genieten! 

Weet iemand trouwens welk skiegebied het is wil even kijken hoeveel sneeuw er ligt enzo