Wat was je meest teleurstellende vakantie?

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tooeet
Berichten: 2260
Geregistreerd: 26-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:34

fabiola schreef:
Mijn vakantie naar florida was toch wel erg teleurstellend, we gingen 10 dagen. Ik had die dagen voordat we gingen 39 gr koorts en was dus ook niet lekker in het vliegtuig, mn vader kreeg ook daar flinke koorts. Last van een verschrikkelijke jetlag, en waar wij zaten in orlando was het nogal saai. Pretparken waren mooi en geweldig maar de rest beviel niet zo ook het eten was verschrikkelijk. Nee wij waren toch wel blij dat we thuis waren Knipoog


0rland0 saai?? Heb je die winkelcentrums niet gezien Haha!:D:D:D woooww.. mijn beste vakantie oooit Knipoog

secricible

Berichten: 25736
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 11:47

Ierland. Niet door het land, maar de accommodatie. Wij doen altijd aan huizenruil, daarom zitten er mensen in ons huis en wij in hun huis. Daardoor heb je altijd alles bij de hand, heerlijke luxe.
Moet je natuurlijk wel een schoon huis hebben Boos! Mijn vader had na 2 dagen vlooienbeten op zijn benen staan, overal lag hoogpolig tapijt (terwijl ze zeiden van niet) dus ik was zo ziek als een hond, echt vreselijk. Hebben de rest van de vakantie met de auto rondgecrossed in Ierland en B&B genomen. Dat beviel wel. En toen we thuiskwmen, was ons huis ook grote bende, kringen over de parket. En 2 weken later een bon voor te hard rijden thuis gekregen (tja, ook auto's gewisseld :S), maar die hebben we niet hoevenbetalen Knipoog

Tancreda4

Berichten: 24209
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 13:19

Ehhh, Frankrijk, in een achterlijke saaie camping, en dan ook nog eens in de middle of nowhere, caravan was vies etc... GElukkig maar 3 dagen...

Laatste echte Frankrijk vakantie, gingen we naar de camping waar we het jaar ervoor ook waren... Was opzich harstikke leuk, maar zaten er ander halve week, zouden nog ander halve week moeten... Ik kreeg zaterdags een sms dat mijn paard in de sloot was gevallen en harstikke gewond was... En maandags werden we snachts gebeld dat mijn oma was overleden Verdrietig Geen leuke vakantie

MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Re: Wat was je meest teleurstellende vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 19:35

MALTA!! Boos!

Normaal gesproken hangen we in Ierland of Indonesie rond (en net terug uit Zuid Afrika Tong uitsteken ) maar in september vorig jaar wilden we er nog effe een weekje tussenuit. Dus via Internet snel een reisje Malta geboekt. Lekker een beetje relaxen in Mediterane sferen. Ik had me er echt zo een andere voorstelling van gemaakt. Ik dacht aan mooie oude dorpen en mooie gebouwen. Kneuterige straatjes met kleine steegjes. Mooie stranden. Maar wat viel dat tegen zeg! Het strand bij ons hotel was een stuk lavasteen en er waren eigenlijk niet echt stranden. Er was verder niets. Geen kneuterigheid, geen mooie landschappen. Een kale stoffige rots is het!! We zijn nog wel naar Mdina en Valletta geweest en dat was wel aardig, maar voor de rest viel het erg tegen. Heb een week bij een zwembad verderop bij ons hotel gezeten, want het zwembad van ons hotel beneden was ingeklemt tussen de vier buitenmuren van het hotel en lag dus in de schaduw. Het zwembad op het dak was ondiep en 2x4m.

NOOOIT MEER NAAR MALTA!!

zoefie

Berichten: 1169
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Duitsland

Re: Wat was je meest teleurstellende vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:50

Cyprus, we vonden de mensen daar niet echt gastvrij (zeg maar gerust onvriendelijk) We zaten bij de hoofdstad en volgens mij zijn al die ruines waar je entree moet betalen zelf gemetseld of zo Bloos Dat idee hadden wij ervan. Ze wilden echt overal geld voor.
Mallorca was op zich wel leuk, maar helaas ben ik daar van de 15 dagen 12 dagen ziek geweest. Dus ik heb toen weinig van Mallorca meegekregen (gelukkig een volgende vakantie weer ingehaald)

Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Re: Wat was je meest teleurstellende vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 14:29

3 Jaar geleden naar Frankrijk god wat hebben we een kl**e weer gehad terwijl het hier in Nederland het mooiste weer van de wereld was.
Wij zaten daar met de jassen aan NOOIT MEER !!!

EsvanEs

Berichten: 136
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Wat was je meest teleurstellende vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 23:06

mijn meeste teleurstellende vakantie....(alhoewel alleen de 1e 3 dagen) was afgelopen jaar curacao...

was allemaal super geregeld enzo vliegreis, transfer hotel..(in totaal bijna 24 uur wakker Ach gut maar ja dat heb je dr voor over he als je de site ziet en de reisboeken Haha! ...voor degene die t nog even willen zien...www.lionsdive.com echt een super locatie...

maar goed, dus wij komen daar aan na 24 uur onderweg....is het hotel vol....gewoon VOL >;) nou dan voel je je ff door de grond heen zakken hoor (we hadden nog een week van tevoren gevraagd voor info over appartement en zelfs toen was er geen sprake van dat ze vol zouden zijn...) uiteindelijk konde we 2 dagen in een appartement, maar die zou na 2 dagen ook weer door andere mensen ingenomen worden..gelukkig is het toen mooi opgelost en hebben we dr na een SUPER vakantie gehad.... Hyper! Hyper!

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Wat was je meest teleurstellende vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 14:49

De Ardennen Boos!

We zaten op een luxe camping stond er in het gidsje... ya right! De camping was niets meer dan 1 groot grasveld en de douchehokjes stonden echt heel ver weg. De douchemuntjes waren erg duur en wat je ervoor kreeg was minimaal.... het water was na minder dan 5 minuten alweer koud. De wc waren standaard smerig en trokken niet goed door met als gevolg dat je nog leuk tegen de uitwerpselen van je voorganger aankeek Misselijk .De washokken waren niet afgesloten. Verder was er een piepklein zwembad, maar dat maakte mij niet uit aangezien het weer toch zeer klote was... alleen maar regen en kou... De temperatuur daalde hartje zomer 's nachts tot 6 graden... en dan lig je daar in je tentje... brrrrr. Er waren op de camping ook alleen maar jonge kids Boos! Verder was er in het dorp in de buurt compleet uitgestorven. maar 1 pluspunt er zat wel een ruitersportzaak op 15 min. loop afstand Lachen

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Re: Wat was je meest teleurstellende vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 08:04

Mijn meest teleurstellende vakantie was toch wel afgelopen december in Sri Lanka.....het begon allemaal heel mooi, maar eindigde in een regelrechte ramp.....de tsunami Verdrietig

hihaa
Berichten: 307
Geregistreerd: 27-02-05

Re: Wat was je meest teleurstellende vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 16:53

mexico:

overboekt, 1 nacht in ander hotel, daarna toch nog ons eigen hotel.
ach ja, maakt niet uit, het is vakantie...
excursie 4 uur rijden, terugweg pech met bus, wachten op vervangbus
a paar uur. konden nog net een klein dorp halen, anders hadden we
echt in middle of nowhere gestaan... was een excursie waar bijna
niemand komt, dus onderweg in dat kleine dorpje waren wij zelf een
attractie. die mensen vonden ons maar raar. echt heel apart. en zielig
als je ziet hoe arm die mensen zijn. eindelijk kwam de vervang bus ons
halen. vond het niet zo erg om met pech te staan, hebben weer
iets "anders" gezien en meer over de cultuur geleerd.
onvoorstelbaar, werden weer met de neus op de feiten gedrukt hoe
goed we het wel niet hebben hierzooo. met die kids gespeeld en eten
en drinken uitgedeeld.
heb kinderen gefilmd en daarna laten zien, echt grappig hun reactie.
wel spannend toen het donker werd, sta je dan... blij dat uiteindelijk
toch die vervangbus ons kwam halen!

lopen met 2 meiden door winkelstraat, worden misleid door iemand die
zegt dat hij voor het hotel werkt, achtervolgt door twee mannen,
opgesloten in een winkel zonder achteruitgang. erg eng, uiteindelijk
heeft die "man van het hotel" (ahum) politie gebeld (wat hiervan waar
mocht zijn), konden we ontsnappen en zijn een taxi ingesprongen.
echt heel erg vaag en gelukkig niet bestolen (ook apart)

uiteindelijk hebben we nog vastgezeten in een hurricane, ramen
dichtgetimmerd, zandzakken geplaatst, etc etc. gelukkig bleef het
alleen bij hoge golfen en kreeg hij een iets andere koers langs mexico,
niet erover. 24uur vertraging, maar wat maakt het uit, 24 uur langer all
in... gratis cotails en bingo in hotel (je moest in hotel blijven toen ze
dachten dat hij over ons heen zou gaan)

gewoon blijven lachen was ons motto!!!
al met al was het een leuke vakantie, gewoon een beetje anders
laten we maar zeggen...

Soraya92

Berichten: 2421
Geregistreerd: 15-11-04
Woonplaats: Zwaag,Noord-Holland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 14:14

Nicolletje schreef:
Mijn paardrijvakantie in Andalusie afgelopen keer Bloos!
Ik denk dat ik niet had verwacht met beginners te zitten Boos! en ik ben niet zo goed in begrip opbrengen voor dat gezeur dat we niet te hard mogen galopperen en dat ze bang zijn Bloos
Ik vond zelf 3 uur stappen soms echt te saai.
Ook vond ik de gastheer en gastvrouw en de hele opzet niet zo leuk.
Alles bijelkaar (Andalusie zelf enzo) was wel leuk, maar ik had er veel meer van verwacht!

Ook heb ik een keer een zwaar teleurstellende wintersport gehad in Avoriaz (Frankrijk) "het grootste aaneengesloten skigebied:600 km"
Ja, wel als er sneeuw ligt Boos!
Het appartement was vies, er was haast niks te beleven in Avoriaz, de sneeuw was slecht en het gebied vond ik ook maar matig, zeker voor snowboarders.

Egypte vond ik juist heel leuk, maar ik heb gehoord dat het na de aanslagen bij die graven ook niet meer zo gezellig toeven is...
Ik heb me expres van de massa onttrokken en ben met een vriendin toen met de rugzak rond gaan trekken ipv. een complete reis te boeken.
De totale vakantie 2 weken, incl. eten, drinken, overnachten, nijlcruise, souvenirs, nachtelijke paardrijrit in de Sahara en een kameelrit, excursies en vliegticket heeft me 1200 gulden (550 euro)
gekost...

Het nadeel zijn de mensen in die landen. Ik ben naar Marokko (2x), Egypte en Tunesie geweest, maar ze vallen je zo lastig en nemen je in de zeik met prijzen berekenen.
Als je de vervelende mensen (ben ook op bezoek bij iemand thuis geweest en dat was OK dan! )wegdenkt, dan is Marokko echt zo'n mooi land...
Amerika is tot nu toe mijn favoriete vakantieland, daarna Zwitserland en Spanje.


vind je avoriaz niet leuk ?? gek kind! Tong uitsteken nee ik kom er nu al 17 jaar , en we gaan er elk jaar 4 weken heen om te skien en ik vind het echt geweldig!! op welke datum was jij er dan ? want bij mij ligt altijd een dik pak sneeuw!! (ik ga begin kerstvakantie , tot ergens in januari)

Nic

Berichten: 9472
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Ik ben kwijt

Re: Wat was je meest teleurstellende vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 14:38

Ik was er in maart...
Omdat het niet zo hoog ligt, was de sneeuw onder Avoriaz allemaal gesmolten....
Morzine was helemaal groen...

Soraya92

Berichten: 2421
Geregistreerd: 15-11-04
Woonplaats: Zwaag,Noord-Holland

Re: Wat was je meest teleurstellende vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 15:38

Nicolletje schreef:
Ik was er in maart...
Omdat het niet zo hoog ligt, was de sneeuw onder Avoriaz allemaal gesmolten....
Morzine was helemaal groen...


onee...dan is het niet leuk nee , kan je net zo goed gaan bergwandelen Tong uitsteken