Tips? Om je te vermaken in het vliegtuig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 15:00

_Romana_ schreef:
hey, daar een kwartier in de buurt zat ik twee weken geleden nog! Puerto plata , daar is het vliegveld! Ik kan je zeggen dat de dominicaanse republiek heeeeel erg leuk is! Haha! Ik zat trouwens in Sosua!

Had je vertraging terug? Een kennis van ons had 24 uur vertraging Scheve mond Met welke maatschappij vloog je?

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 15:03

jaa, ik heb dat gehoord van mensen uit a´dam, vrienden van hen hadden dus ook zoveel vertraging op de heenweg, vlogen met iets van air holland, die is failliet.. Wij vlogen met martinair, maar die vliegt niet zoals air holland op aparte tijden=goedkoper.. maar wij wilden gewone tijd en martinair is goed, dus zijn we daarmee gevlogen, nadeel was wel aan martinair dat je op de terugweg eerst naar santo domingo moest terwijl de andere maatschappij dat al heeft gedaan..

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 15:08

Wij gaan met Holland exel en hebben een tussen landing in punta cana Verward om wat mensjes te lozen Tong uitsteken

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 15:10

ja dat holland exel ofzo vlogen ook veel mensen van ons resort mee.. Als je trips kunt doen vanuit t hotel, ik weet niet waar jullie zitten, bij welke touroperator, wij bij hotelplan, dan moet je zeker de paardentocht gaan maken van uncle bob´s heb ik ook gedaan is echt leuk Haha! Maarja ik weet natuurlijk niet of dat ook bij jullie kan..

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 15:12

dat puerto plata stelt trouwens vrij weinig voor, op de terugweg die taxfree.. Echt heel klein, en verder punta cana is ook het mooiste plaatsje van het eiland, echt met van die witte stranden, maar ja daar ga je er natuurlijk niet uit.. Ben je er al eens eerder geweest?? Kan wel wat foto´s doorsturen als je wilt Haha!

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 15:18

Nee ben er nog nooit geweest.. Ooow dat wil ik zeker wel doen die paardentocht stuur die foto's maar Lachen nog 2 daagjes wachten en dan ben ik er zelf Lachen

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 15:33

oke, staat je mail in je profiel??

kimmie_loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 15:33

ik heb paart dagen terug nog gevloge4n gewoon met je hoofd tegen het raam aan leunen en genieten van het gewedlige uitzicht Lachen film word idd gedraaitr muziek luisteren lenzen van alles Knipoog

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 13:23

TIP: neem oordopjes/koptelefoon mee. Dan kan je muziek luisteren of de tekst bij de film horen. Anders moet je die dingen weer apart kopen Ook zo zonde. Wij waren ze vergeten, dus heb ik 2 films zonder geluid gekeken. Gelukkig is het met de ondertiteling goed te volgen, maar toch wel minder leuk.

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 14:38

manzano schreef:
TIP: neem oordopjes/koptelefoon mee. Dan kan je muziek luisteren of de tekst bij de film horen. Anders moet je die dingen weer apart kopen Ook zo zonde. Wij waren ze vergeten, dus heb ik 2 films zonder geluid gekeken. Gelukkig is het met de ondertiteling goed te volgen, maar toch wel minder leuk.

HAHA INDERDAAD GOEDE TIP..! Ik lees de ondertiteling nooit bij geen enkele film komt omdat ik het engels ook gewoon versta en die ondertiteling altijd bar slecht is luister ik maar liever Haha!

kimmie_loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 14:46

ja idd ze zeggen dat je speciale oordopjes moet kopen maatr je dopjes van je discman passen er gewoon in !!

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 15:00

alleen heb je dan mono geluid Verward je meot een speciaal tussen stukje hebben om stereo te hebben

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 15:04

Ze verkopen in het vliegtuig gewonen normale discman-oordopjes. Die heb ik zelf ook gewoon een keer gebruikt. Niks geen tussenstukje ofzo. Bij ons (transavia) zeiden ze ook dat je je eigen ook gewoon kon gebruiken trouwens.

Ik hoor het ook liever, maar ja.........als dat niet kan dan maar ondertiteling lezen. Om nou voor 4,50 nieuwe dopjes te gaan kopen terwijl ik er hier tig heb liggen Scheve mond

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 15:12

naja ik neem toch mn mini disc mee dus heb t zowiezo bij me
Haha!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 18:24

manzano schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat ze op zo'n lange vlucht geen gratis oordopjes geven. Je wilt niet weten hoeveel van die dingen ik thuis heb liggen. Soms mag je ze niet meenemen, maar dan mag je ze wel tijdens de vlucht gebruiken. De meeste hebben trouwens gewoon 1 uiteinde, dus wat dat betreft zou je het ook met je discman dopjes in stereo moeten kunnen horen. Maar goed, ik heb nooit met jouw maatschappij geloven, dus wie weet doen zij het anders.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 22:20

Naar Florida moesten we ze ook kopen!!! En geloof me, dat is een lange vlucht (zo'n 11 uur). en dat was met Martinair.

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 23:10

hmmmm naja we zullen wel zien neem in iedergeval toch maar een paar oordopjes mee

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 02:13

manzano schreef:
Naar Florida moesten we ze ook kopen!!! En geloof me, dat is een lange vlucht (zo'n 11 uur). en dat was met Martinair.
Hoe lang geleden is dat dan? Ik ben de afgelopen drie jaar vrij vaak met verschillende maatschappijen naar de VS gevlogen en heb nooit iets hoeven kopen. Nou ja, misschien heb ik dan geluk gehad. Lachen

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 02:55

Vliegtuigen tellen Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 08:07

ik krijg altijd zo een pijn in mn oren van die oordoppies

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 08:10

gijsenkim schreef:
ik krijg altijd zo een pijn in mn oren van die oordoppies
Dan zal je die van Virgin vast wel super vinden ... die hang je namelijk aan je oor, in plaats van er in. Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 08:12

Das idd beter............... ik ben laatst naar spanje gevlogen en had me toch een partij pien aan de ooren Haha! Haha! Haha!

Jupiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 14:32

en tips voor in de auto? ik moet 12 uur in de auto zitten... Scheve mond zie er best tegenop...

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 09:18

Ik zit nu in Australie, was 21 uur vliegen! Was mijn eerste keer in het vliegtuig. Ik vloog met Malaysia airlines en iedereen een TVtje met nintendo. Heb me er redelijk mee vermaakt, al duurde het nog best lang. Zou ook een leuk boek meenemen.

Hydra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:41

of papier.. kun je tekenen of schrijven...