Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Weet niet wanneer die dan aankomt. 
Echt zoooooo mooi, heel tropisch, allemaal palmbomen enzo! Zels cactussen.
Er wonen daar maar 3 mensen, dus super rustig! (tis ook n klein eiland, in 5 uur loop je t hele eiland rond)
) maar ik ben nu alweer 2 x zo bruin, met een rode gloed jammer genoeg maja die is zo weg. 
Ik zie wel een beetje op tegen de terugreis, weer int vliegtuig!! Maar hopen dat t dan in NL goed weer is want ik wil niet meer met storm landen, dat was echt te eng! 
Maar moest ff snel me mail checken dus ook ff snel bokt checken. 
En t hotel 350 euro per nacht (2 persoons kamer dan) dat kan ik eeeecht niet betalen!! Dus dat is wel jammer, maja er zijn natuurlijk wel vele goedkopere hotelletjes hier.
Want t is inprincipe best goedkoop hier.
Vanaf 1 uur werd t echt te warm (in de zon tussen de 40 en de 48 graden!!!) dus toen zijn we gestopt. 
Echt heel jammer want dat verpest t toch wel een beetje..
)
Gister was t dus gewoon 52 graden in de zon!!!!! Ik ging echt kapot joh! Ik kan normaal super goed tegen hitte maar gister.. Pff!!
) maar minder hard zeg maar als de heenreis! Dus ik vond t een heel stuk minder eng, eigenlijk helemaal niet.
)
En dan kwam je bij "Taverna Rustica" echt zon vet mooi restaurantje van t hotel, dat hing dan boven de zee op rotsen, echt super mooi!