Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Sure_lee schreef:Wij hebben afgelopen jaar een maatschappelijk teamuitje gedaan. In ons geval was het klussen op een zorgboerderij. Voor iedereen was er wel een leuke klus bedacht. Was leuk om zo samen te werken. We hebben onder andere een omheining gezet, een varkenshok gebouwd en plantenbakken gemaakt. De mensen van de zorgboerderij maakte lunch voor ons. Er zijn organisaties die dit regelen. Ik vond het erg geslaagd.
Lightielight schreef:Chinas schreef:Wij hebben een paar jaar geleden crazy 88 met dafjes gedaan in Drenthe: https://www.hetdrentskwartiertje.nl/act ... et-de-daf/
Dat is echt een van de meest succesvolle teamuitjes ooit geweest.
Die was ik ook tegengekomen maar ik vraag me af... de rest "zit dan in de auto" er is er eentje die rijdt en wrs twee of drie die meerijden....... hoe is dat dan voor hen?

Daihyo schreef:Daihyo schreef:Wij hebben een paar jaar terug een escape tour gedaan in Kampen met een afsluitende bbq.
Een soort escape room, maar dan in een stad. Die zijn er in heel Nederland.
Een moordspel tijdens het eten is ook leuk.
Nog even een linkje naar de Escape tours: https://escapetours.com/
Wat ik vooral heel leuk vond is dat je anders gaat kijken in de stad vanwege de opdrachten.
Shenavallie schreef:TS, heb je het team al een enquête gestuurd met de vraag of iedereen 3 dingen wil noemen wat men leuk zou vinden om te doen? Met die antwoorden zou je ook nog kunnen puzzelen. Misschien komt iemand wel met een mega leuk idee waar nog niemand aan gedacht heeft.

JoT schreef:prison escape inderdaad.Moska schreef:Wij hebben een tijdje geleden bij PostA7 in Tolbert de Jailbreak gedaan. Dit zijn allemaal kamers met verschillende spellen.
Wij hebben iets soortgelijks in Utrecht gedaan, is goed bevallen. Omdat het allemaal verschillende spellen zijn, kan iedereen een beetje kijken wat ze leuk vinden. Wij hebben dit in groepjes van 3 gedaan, ieder team zwierf langs die kamertjes en omdat er een scorebord hing, werd er flink gestreden om die bovenste plek![]()
Voor een recent uitje heb ik zitten kijken naar een soort 'happen en stappen' arrangement, op zich ook hartstikke leuk. Die kun je eigenlijk overal wel doen, op eigen gelegenheid, maar vaak ook met een lokale gids.
) tot semi-wipeout parcoursof intervaltraining met obstakels