Leuke korte solotrips!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine92

Re: Leuke korte solotrips!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-26 17:56

Ik had niks geboekt van tevoren, met het idee van of ik ga naar de luchthaven zodat ik lekker lang daar kan slapen, of ik boek last minute gewoon daar waar ik op dat moment heen gelopen ben een dorm bed ergens om een paar uurtjes te slapen. Want moest daarna door naar Estland.
Heb uiteindelijk voor een dorm bed gekozen. Grote bende daar, maar het was alleen maar om even 5 uurtjes te slapen

Ben vanochtend vanaf Tallinn naar Tartu gegaan. Was ook erg leuk. Zal straks even fotos uploaden.
Voor Tartu is 1 dag ruim voldoende en de bus gaat rechtstreeks vanaf Tallinn airport. Kost geen drol.

Nou de komende dagen Tallinn nog even ontdekken

Sheran

Re: Leuke korte solotrips!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-26 18:06

O brr dat zou ik niet snel doen, echt vollédig op de bonnefooi, zonder ook maar een tent of wat dan ook. 1x gehad dat echt alles vol zat, dat werd een nacht buiten.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-26 20:19

Sheran schreef:
O brr dat zou ik niet snel doen, echt vollédig op de bonnefooi, zonder ook maar een tent of wat dan ook. 1x gehad dat echt alles vol zat, dat werd een nacht buiten.

Ja maar de luchthaven is er altijd nog he. En die is in zulke landen warm, veilig en meer dan redelijk qua chillplekken