Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
furious schreef:Gianti schreef:Het niet serieus nemen van allergieën… ik heb een gekke allergie, nml rauwe wortels (verhit helemaal geen probleem). Hoe vaak ik niet “versiering” op mijn bord krijg met rauwe wortels erin :’)
De eerste keer dat ik lees dat er nog iemand allergisch is voor rauwe wortel![]()
Irritaties zijn glazen die niet schoon zijn, ik drink vaak water en dan proef je nog een zoete smaak aan de rand. Verder bediening die zijn gasten niet in het oog houd waardoor je zelf meerdere keren naar de bar moet lopen.
Voor buiten geld toch wel roker.

Ook zo handig.
kotsziek worden van eten is denk ik geen hype
ook al eens een we hebben het er toch ingedaan want je kunt daar niet ziek van worden.
En een lijst geen lactose of koemelk of rode biet en dan een geitenkaas salade met rode biet krijgen en dan de discussie aan moeten gaan dat lactose toch echt ook in geitenkaas zit. Let wel de allergielijst was per mail, telefonisch en die ochtend nog in het restaurant besproken. En krijg je mede tafelgenoten die je dan een zeikerd en aansteller vinden (nee ik had het gezelschap niet zelf uitgekozen, het betrof een bedrijfsuitje
dat was ook meteen de eerste en laatste keer dat ik meeging) lucifertje schreef:Als restaurants beweren een fine dining te zijn en dan de basisprincipes zoals rechts uitserveren niet eens weten. Dat gehang over de tafel vind ik zo storend.
Maartje1990 schreef:Het ongezonde kindermenu. Waarom moet dat perse pannenkoeken, friet en als je geluk hebt spaghetti zijn?
purny schreef:Er wordt te weinig rekening gehouden met mensen met een maagverkleining.
dan kan je gewoon zoiets kleins bestellen.
Sterre98 schreef:furious schreef:De eerste keer dat ik lees dat er nog iemand allergisch is voor rauwe wortel![]()
Irritaties zijn glazen die niet schoon zijn, ik drink vaak water en dan proef je nog een zoete smaak aan de rand. Verder bediening die zijn gasten niet in het oog houd waardoor je zelf meerdere keren naar de bar moet lopen.
Voor buiten geld toch wel roker.
Ja rauwe wortel, hier ook schuldig

Met heel veel gerechten ben ik er op bedacht, vraag ik het na, vind ik het geen punt in iets anders te kiezen, maar ik had geen gesmolten kaas verwacht op een mandje brood met kruidenboter. Maar ander brood hadden ze ook niet. 
van mij aanpakken als ik het er zelf af gepakt hebt is prima (niet nodig, maar als je het graag wilt doen heb ik er ook geen last van), maar echt, blijf van het spul op het dienblad af
ik heb ooit bij een collega zo het hele dienblad om zien gaan..... Sterre98 schreef:Bediening die loopt te flirten met diegene aan tafel terwijl het om een stel gaat.
Ik ben het er mee eens dat mijn vriend knap is, maar om letterlijk te flirten waar ik bij ben en overduidelijk wat van hem willen, vond ik niet zo tof
Supervixen schreef:Voor mij ook geen fletcher hotel meer. Sowieso hebben we liever een huisje, maar we hadden nog een gekregen hotelbon.
Fletcher hotel bij Garderen in de buurt. Bij de kamer die we hadden leek het serieus of er een vrachtwagen recht naast de kamer stationair stond te draaien. Ik denk dat het iets van een airco unit was op het dak. Dan weer zacht, dan weer harder, dan nog harder. We dachten, dat zal wel stoppen als we gaan slapen. Maar nee.
Wat een hel. Wij slapen standaard met goede oordoppen, maar het was niet te doen. Nauwelijks een oog dichtgedaan.
Melding van gemaakt toen we weggingen, maar er werd lauwtjes op gereageerd.