Rondreis met mijn vader gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:58

Heb je Vietnam al bekeken? Leuke bestemming, veel te zien en te doen. De afstanden vond ik meevallen, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik weet niet hoe avontuurlijk jullie zijn maar anders India? Niet zover vliegen, maar dat is wel "love it or hate it".
Ik zie op NRV op het eerste gezicht nog wel wat groepsreizen die in jullie budget kunnen passen.

Fitzroy

Re: Rondreis met mijn vader gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:15

@germie, ik weet niet wat voor idee je hebt bij een cruise? Ik ga binnenkort weer en op een 14-daagse cruise heb ik maar 2 zeedagen. De rest van de dagen zijn we iedere dag op een ander eiland en dus ook van de boot. Zeker de ideale rondreis: ‘s nachts varen en overdag eilanden bezoeken.
Ik denk ook dat het ideaal is voor de vader van TS.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 59 min geleden

Fitzroy schreef:
@germie, ik weet niet wat voor idee je hebt bij een cruise? Ik ga binnenkort weer en op een 14-daagse cruise heb ik maar 2 zeedagen. De rest van de dagen zijn we iedere dag op een ander eiland en dus ook van de boot. Zeker de ideale rondreis: ‘s nachts varen en overdag eilanden bezoeken.
Ik denk ook dat het ideaal is voor de vader van TS.

Mijn dochter is 4 maanden op cruise geweest, zuidelijk halfrond. Die wil gelijk weer. Op zo’n boot is echt heel veel te doen.