Polarsteps

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:11

Het is voor ons meer een reisdagboek geworden omdat we meestal actieve vakanties hebben en veel beleven. Ik ben een makkelijke schrijver, dus heb de stukjes zo klaar. Vooral het thuisfront is er erg blij mee. Ooit begonnen omdat mijn schoonouders niet zo extreem wereldwijs zijn en ze zo ook op de wereldkaart mee te nemen. Inmiddels zijn het dagboeken, waarin ik af en toe weer doorheen blader om herinneringen op te halen.

Het enige is dat jezelf mensen volgt en dat die dan fantastische reizen maken en dat je vervolgens zelf weer op pad wilt :))

Je kunt nu ook met meerdere reizigers de reizen delen, dat vind ik ook erg handig als je samen op pad bent. De volgers van je medereizigers zien de updates dan ook.

Thami

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:22

Hé leuk Sakura ook hier. Volg je reizen graag en je schrijft heel beeldend!
Ik heb op mijn laatste reis ook de functie; ‘toevoegen van bezienswaardigheden’ gebruikt, die linkjes naar een korte info. Dan is het nog makkelijker terug te vinden waar je was en wat dan aanbevelingen zijn. Ik heb ze nu nog wel op ‘alleen voor volgers’ gezet. Wat doen jullie daarmee?

Sakura789

Re: Polarsteps

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:11

Haha die middelste zin sloeg ook op je laatste reis!

Vaak neem ik me voor om het de volgende reis niet meer te doen, maar ik krijg altijd de vraag ga je Polarsteps weer bijhouden’? Onze laatste reis was een sabbatical en daarna kregen we zelfs dat mensen zeiden dat ze af moesten kicken omdat we weer thuis waren gekomen :))

Ik vind het leuk om simpel te beschrijven wat we tegen komen. Ook om vooroordelen van minder bekende landen onderuit te halen en te laten zien hoe mooi de wereld is en hoe fijn de mensen overal ter wereld zijn.

poes

Re: Polarsteps

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:02

Suzanne: dat denk ik niet. De app is de gratis reclame voor de (dure) fotoboeken.