Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
We hebben het destijds met Zuid-Afrika willen combineren, alleen toen kwam COVID. Is een directe vlucht van 5 uur.

. Wij zaten in een hotel in Osaka en een weekendje in Kyoto. Als je het ov eenmaal doorhebt is dat heel gemakkelijk en goedkoop reizen naar alle mogelijke uithoeken. Wij waren geloof ik 6.000 kwijt voor ons beiden
Eline_S_S schreef:Japan![]()
Trok mij helemaal niet, maar had de kans om met mijn broertje mee te reizen en bleek de mooiste reis van mijn leven (tot nu toe, althans) te zijn. Wij zaten in een hotel in Osaka en een weekendje in Kyoto. Als je het ov eenmaal doorhebt is dat heel gemakkelijk en goedkoop reizen naar alle mogelijke uithoeken. Wij waren geloof ik 6.000 kwijt voor ons beiden
boeflover schreef:Eline_S_S schreef:Japan![]()
Trok mij helemaal niet, maar had de kans om met mijn broertje mee te reizen en bleek de mooiste reis van mijn leven (tot nu toe, althans) te zijn. Wij zaten in een hotel in Osaka en een weekendje in Kyoto. Als je het ov eenmaal doorhebt is dat heel gemakkelijk en goedkoop reizen naar alle mogelijke uithoeken. Wij waren geloof ik 6.000 kwijt voor ons beiden
Echt joh? Ik dacht dat Japan veel duurder zou zijn! Was dat incl de vliegtickets en hoe lang zijn jullie gegaan (georganiseerde groepsreis dan denk ik?)
. Verblijf kun je natuurlijk zo duur maken als dat je wilt, maar het leven in Japan is vergeleken met NL vrij goedkoop. Eten/drinken, ov. Veel toeristische bezichtigingen zijn gratis. Wij hebben onze reis laten plannen via travel counselors. Geen groepsreis! Ideaal, taxi van vliegveld naar hotel en terug hadden hun ook geregeld
FleurVP schreef:Sri Lanka is erg mooi en je kunt er zoveel, safari, jungle, bergen, strand, cultuur. Erg afwisselend en de afstanden zijn beperkt. Wij aten er kreeft op het strand tussen allemaal kaarsen, olifanten bij de zee gezien, jachtluipaard 2 keer, ik vond het echt heel gaaf en niet duur.
Ik heb ook weleens gekeken voor de azoren en dat leek mij ook heel mooi.
Flowq schreef:https://www.tui.nl/khao-lak-merlin-beac ... -50943942/
Ik denk dat zoiets in Thailand heel goed voldoet icm alle natuur en excursies daar!! Kijk maar eens bij de excursies die TUI aanbied. Alleen zou ik ze dan daar zelf boeken