Dorine92 schreef:tirzasarah10 schreef:Ik heb zelf last minut gekeken afgelopen september maar de prijzen zijn gewoon echt best wel heel duur
Ik had 7 dagen in malgrat de mar met enkel ontbijt en was bij elkaar toch duizend euro kwijt. Niet de aller goedkoopste en ook niet de duurste maar ik heb toch een slecht hotel gehad, loop momenteel nog met de gevolgen. Geboekt bij vakantie discounter en die gaven zeer slecht thuis op klachten even als het hotel.
Tegenwoordig is iets aan bagage echt extreem duur om mee te nemen, zelfs een simpele rug tas moet je voor betalen.
Als je perse weg wilt rond die dagen, gewoon een hotel in nederland? Bespaar je de kosten op je ticket al.
Alleen een simpele rugtas hoef je niet voor te betalen. Bij geen enkele airline. Tenzij hij niet voldoet aan de afmetingen. Meestal is dat 20x30x40 of 15x30x40
Toen ik laatst ging boeken moest handbagage betaald worden. Je mocht wel een handtasje mee, maar een rugtas viel echt onder handbagage en daar moest voor betaald worden.