Wat heb jij toch een geweldig leven.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en Patagonië.. maarja, te duurSuzanne F. schreef:Wauw, ik ben sprakeloos. Bewondering, respect en een beetje jaloezie om jouw moed om dit avontuur aan te gaan. Wat een onderneming. Jij leeft tenminste echt. Ik laat me leven zeg ik weleens.

Geweldig dat je van je passie ook je beroep hebt kunnen maken. Totaal niet jaloers hoor kuch kuch.Ezellover25 schreef:Prachtige foto's.
Verhaal om jaloers van te worden.
Genieten dat jullie zo genieten.
Ik droom lekker verder na dat ik jullie verhaal heb gelezen.
Mag ik vragen wat die strepen zijn op de foto waar zowat licht uitkomt?
[ Afbeelding ]
Dorine92 schreef:Oohhh South Georgia wil ik zo graag een keer heenen Patagonië.. maarja, te duur
Voor mocht ik ooit het geld hebben, heb je een overzicht met de reisroute, hoe je van A naar B bent gekomen, de plekken waar je hebt overnacht, waar je hebt paardgereden, en waar je de wandelingen hebt geboekt?
prachtige landschappen en wat is de wereld toch mooi

february schreef:Dorine92 schreef:Oohhh South Georgia wil ik zo graag een keer heenen Patagonië.. maarja, te duur
Voor mocht ik ooit het geld hebben, heb je een overzicht met de reisroute, hoe je van A naar B bent gekomen, de plekken waar je hebt overnacht, waar je hebt paardgereden, en waar je de wandelingen hebt geboekt?
Wij hebben een paar nachten in de bergen doorgebracht buiten Ushuaia (de haven waar wij uitvaren naar Antarctica) en daarna naar El Calafate gevlogen. Daar een nacht verbleven en toen 2 nachten doorgebracht op Estancia Nibepo Aike (transfer inbegrepen). Toen zijn we doorgevlogen naar El Chalten en daar 1.5 week doorgebracht. Wij hebben geen wandelingen geboekt omdat we zelf ervaren hikers/bergbeklimmers zijn, dus we hebben zelf alles geregeld en onze routes uitgezet met kaarten en GPX tracks
Solleke_Noah schreef:Wauw prachtigGeweldig dat je van je passie ook je beroep hebt kunnen maken. Totaal niet jaloers hoor kuch kuch.
Is het toevallig bij Inezia Tours dat jullie werken? Wij zijn enkele jaren geleden met hen naar de Noordpool geweest en ze boden ongeveer hetzelfde aan als jij beschrijft (ze doen ook Antarctica)
melody7 schreef:Ik ben heel benieuwd wat jullie tijdens het kajakken aan zeeleven tegen komen, zien jullie wel eens orka's, dolfijnen en/of walvissen?
Dorine92 schreef:Jeetje jullie durven. Ik heb geloof ik iets te veel podcasts geluisterd van mensen die half of helemaal dood gingen in de bergen door verdwalen, onderkoeld raken of ongelukken krijgen