Inrichting Voortent Caravan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:39

Wij hebben 2 jaar een voortent gehad met stoelen, tafel, kooktoestel, kastjes, een hanglamp etc. erin. We hebben er weinig gebruik van gemaakt, want we zaten voornamelijk onder de luifel.
Toen zijn we weer terug gegaan naar een casetteluifel met losse zijwanden en een voorwand. De zijwanden gebruikten we altijd en de voorwand alleen als we in het najaar gingen kamperen.

We kookten dan buiten onder de luifel.

Tink89

Re: Inrichting Voortent Caravan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:15

Wij hebben een 3 m diepe voortent en een luifel met zijwanden eraan. Daarin hebben we altijd bij ons:
- de skottelbraai met alle extra pannen en platen. Kun je echt alles op maken
- waslijn of wasrek en knijpers
- grote tafel en stoelen in de tent
- twee relaxstoelen en een laag tafeltje onder de luifel
- twee kastjes, eentje met inductieplaatje, andere met waterkoker en thermoskannen erop. Servies en pannen enzo erin. Geen eten in de voortent ivm muizen.
- twee of drie kratjes met buitenspeelgoed, slippers, voor de afwas
- een wasmand (onze jongste plast weleens in zijn broek, die was wil ik niet in de caravan hebben)
- een extra koelvrieskist. Die in de caravan is echt te klein en al heel oud en niet koud genoeg.
- waterdicht grondzeil en een tenttapijt
- onder de luifel een waterdoorlatend tapijt
- een lichtjessnoer
- een organizer voor klein spul, pennen, puzzelboekjes, zonnebrillen enz.
- een kapstok

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11 min geleden

Airfryer broodjes afbakken
En gourmett plaat hebben wij voor vlees op de bakken super handig.
Kookpitje hebben wij ook los en koken niet in caravan. Daar kunnen twee pannetjes op dus gourmett voor het vlees en de twee pitjes voor het andere.
En even snel broodje hamburger van de plaat.(Scheelt ook weer gas )

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 9 min geleden

Ergens moet ik wel lachen om dit topic :') airfryers, bakplaten, kapstokken mee enz. Ik denk bij camperen aan minimaal meenemen en geen volksverhuizing. Dan snap ik wel waarom mensen op een camping blijven staan en nooit tussendoor eens verkassen.

Ik heb bijna 4 maanden in een minicaravan gewoond bij gebrek aan huis, de voortent stonden stoelen in en een tafeltje. in een zijtentje een chemisch toilet en een extra campingkastje. Dat was het zo ongeveer wel. :+