Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nevica schreef:Hier familie met hond in Oldambt. Ik zit zelf in de wolven meldingen app daar en ik denk dat ik in totaal 3x een zichtmelding voorbij heb zien komen (omgeving Oldambt dus) de afgelopen 2 jaar dat ik daarin zit. Denk dat je daar wel zo veilig mogelijk zit!
Wintu schreef:Zelfs al in Uithuizermeeden Usquert en Uithuizen zijn ze gezien wel een wolf alleenOnali schreef:Lekker makkelijk gezegd 'ik woon en wandel er maar nog nooit een wolf gezien'
Er zijn hier slangen, ik zie alleen maar aangereden slangen.
Maakt dat het risico minder? Nee tuurlijk niet, ze zijn er immers alleen zie jij ze niet.
Zij zien of horen jou waarschijnlijk wel
Mijn pony's staan in wolvengebied en ik woon in de buurt waar inmiddels ook wolven regelmatig worden gespot. Nou rijd ik door het bos en kan uit 3 routes kiezen, wetende dat daar een wolf kan oversteken. Nog nooit 1 gezien en toch was er een zichtmelding niet lang geleden op dat zelfde stuk als waar ik had gereden. Ik kwam er alleen een half uur later langs.
De melding kwam pas veel later binnen op de app.
Dus ik snap de zorgen van TS en vind het kinderachtig dat het zo weggewuifd wordt.
Ja ook ik woon in wolvengebied en heb er nog nooit 1 gezien. Maar ze lopen er wel.
Groningen is niet wolvengebied
laura1987 schreef:Misschien geeft zoiets je een veiliger gevoel?
https://www.bol.com/nl/nl/p/anti-wolf-f ... oductTitle