Als bezoeker fijn maar voor ons standhouders niet zo
Tilmar
Geplaatst: 06-09-25 14:07
Ja het is echt heel stil, zit nu klaar voor een demo, gewoon bijna niemand.. Maar al wel wat leuke samples en wil nog wel wat dingetjes kopen. En vanavond nog Pat Parelli!
Pro draait voor sommigen beter dan de kids dagen (zo ook hier). Of ze zijn er alleen op pro. Het ligt maar net aan je product en doelgroep. Het is zonde, het wordt ieder jaar minder qua bezoekers aantallen tijdens pro... het binnenhalen van de grote namen heeft helaas niet geholpen.
Ergens vind ik die scheiding wel jammer. Ik ga nu volgende week met mijn dochter, maar er zijn dit weekend dus wel standhouders en demo’s die ik graag had willen zien. Om nou 2 x te gaan vind ik ook zo wat. Ik had het leuker gevonden als er aan de ene kant dingen voor de kinderen waren geweest en aan de andere kant het pro-gedeelte zeg maar.
Ik zie dit topic nu pas! Ik sta dit jaar voor het eerst als standhouder, dus kan de drukte niet echt vergelijken. Wat ik wel weet is dat het bloedheet was bij ons… ik vrees echt voor morgen.
Vandaag ben ik geweest met een vriendin en we hebben ons onwijs vermaakt. Bij de clinics van Imke en Anky was het ook echt wel aardig vol bij de ring buiten.
De stands hadden ook goede aanbiedingen naar mijn mening. Twee mooie rijbroeken gekocht in de uitverkoop van Maya Delorez en supplementen met 20% korting bij Pharmahorse (gratis thuisbezorgd). Had verder niets nodig, maar ook de outlet stand van Lemieux vond ik erg leuk en goede aanbiedingen hebben.
Zijn er hier mensen die hebben meegedaan aan de eventing battle? Of die bij de clinic van Jasmijn de Bruijn en Natascha van Eijk gereden hebben? Daar heb ik foto's van. Ook van de 2 studenten van Egbert van Roekel.
noviceh
Geplaatst: 06-09-25 21:38
janouk schreef:
Ik ben er volgende week in stand voor Brooke Hospital. We duimen op een goede verkoop
Leuk, die ga ik zeker opzoeken!
Miran
Geplaatst: 06-09-25 21:41
janouk schreef:
Ik ben er volgende week in stand voor Brooke Hospital. We duimen op een goede verkoop
Ik kom even langs
boedjang
Geplaatst: 06-09-25 21:42
Ik vond het redelijk druk bij sommige demo's. En bloedheet binnen
Celebi
Geplaatst: 06-09-25 21:42
Zo rustig had wat voor mij geweest. Hè kak had ik toch moeten gaan.
Ik was vandaag en vanavond bij Pat Parelli. Morgen gaan we ook weer. Het was mijn eerste keer en ik vond het wel druk maar niet te. En heel veel standjes! Met heel veel keuze. Met leuke prijzen. De clinics vond ik ook leuk maar heb natuurlijk lang niet alles gezien! En ja het was binnen bloedheet dat klopt.
Ik vraag me toch elk jaar weer af waarom het op deze vreselijke locatie is. Voor veel mensen ver rijden maar nog veel belangrijker dat het vaak veel te heet voor de paarden is in die broeikas.
Gelukkig zijn ze maar even binnen en is de rest goed geregeld voor ze. Ja Pat was wel leuk maar was meer een show dan super diep ingaan in wat hij precies doet. Mooi om te zien dat verschillende disciplines eigenlijk niks verschillen. Wel veel verkoop praatjes tussendoor, doe dat gewoon alleen aan het einde. Het is dat ik er al was maar om er speciaal voor heen te rijden was misschien zonde geweest. Trailer laden was ook interessant. Paard was er uiteindelijk niet in geweest maar met duidelijke uitleg waarom dat niet het belangrijkste is. Het met en zonder bit was ook erg mooi om te zien. Het verschil te zien tussen de verschillende optomingen en hoe de paarden op reageerde. Jammer dat dat niet morgen ook is.
janouk
Geplaatst: 07-09-25 06:24
Ellekebr schreef:
Ik vraag me toch elk jaar weer af waarom het op deze vreselijke locatie is. Voor veel mensen ver rijden
Voor mij maar 10 minuten fietsen.
Als je schrijft "voor veel mensen ver rijden"........moest ik over na denken. Want het ligt bij Schiphol, midden in de Randstad. Een heel druk stuk Nederland. Voor veel mensen juist niet ver rijden. Het is maar net waar je woont
Voor mij ook lekker dichtbij goed bereikbaar ook met ov
xxxmh
Geplaatst: 07-09-25 08:32
Ja voor mij ook maar 25 min rijden. Toen het op andere locatie was ging ik nooit heen en sinds het in vijfhuizen is ga ik regelmatig omdat het andere veel te ver was.