Naar Athene, met de auto

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

midori

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 10:44

Wij zijn ook naar Griekenland gereden als onderdeel van een langere reis (naar Georgië en terug). Onze auto (oude Defender) gaat niet Zo snel als een moderne auto en wij vinden het leuk om lang in de auto te zitten en uit het raam te staren etc :+ Het kan en kan heel leuk zijn, maar dat moet je het echt als een road trip type reis zien met als turnaround punt Athene, en niet als een bezoek aan anthene als je snapt wat ik bedoel? Ik vind 3 dagen wel echt heel kort, en wij hebben heel wat afstanden gereden. ik zou echt minimaal 4 dagen enkele reis aanraden. Maar ik ben wel echt heel erg pro roadtrip dus wat dat betreft zou ik zeggen, doen :D

Electra63

Re: Naar Athene, met de auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 11:14

Het ligt aan je doel.
Voor ons was het geen roadtrip, maar familiebezoek/vakantie en het vervoermiddel was een auto.
En wij reden hard en lang door met overnachten in een motel.

Als het een roadtrip is en je hebt de tijd, is het heel anders natuurlijk.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 12:31

Misschien ook goed om te weten is dat sinds dit jaar wildkamperen verboden is in Griekenland (helaas…). Geen idee of je dat had gewild (tentje mee?) maar daar kan je nu gelijk een boete voor krijgen

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-25 18:50

Bedankt voor alle antwoorden, we hebben er zeker wat aan gehad. We hebben besloten om Athene later een keer te doen met het vliegtuig en nu gaan we een roadtrip doen, maar dan wat minder ver. Het worden Italië en Frankrijk, kijken hoe dat bevalt en dan misschien volgend jaar...... :)

Albertina71

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-25 21:50

Roadtrip is altjd leuk! Of je nu hotelletjes boekt, of kampeert. Lekker op avontuur en afwachten wat de dag brengt <3
Veel plezier!

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-25 21:54

Dank je wel ;)