Paardrijden kruger en evt andere tips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Essie73
Moderator Algemeen

Re: Paardrijden kruger en evt andere tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 15:08

Ik heb het topic teruggeplaatst naar Bokt erop uit. Na overleg hebben we besloten dat topics als deze prima op BEU passen, omdat het niet alleen om paardrijden in het buitenland gaat, maar ook om vragen over de vakantie zelf. Hopelijk worden jullie niet duizelig van het heen en weer verplaatsen

poes

Re: Paardrijden kruger en evt andere tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 20:45

Ha is de logica terug :D

TS: je ziet: het is heel persoonlijk. Nyaleti weet er ook veel van en toch hebben we een heel verschillende mening haha.

Ik vind Kruger niet altijd zo basic al slaap je er buiten wel een pak meer luxe voor dezelfde prijs. Er zijn ook veel opties van safaritenten to huisjes met uitgeruste keukens en airco. Maar idd wel basic. Er zijn grote verschillen tussen de kampen en onderlinge huisjes. Voor mij is het de ultieme vrijheid.

De prijzen in greater Kruger vind ik persoonlijk te gek voor woorden en ja tussen game drives door zit je te wachten voor mijn gevoel. Als je houdt van loungen aan het zwembad is dat ook weer prima.

Guides in Kruger zijn laatste jaren hit or miss: sommige zijn fenomenaal en spotten alles, andere weten soms minder dan ik over een diersoort. Sja. Voor 22 euro voor 3u vind ik dat geen ramp.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 21:02

Wij hebben bij de manege vlakbij hoedspruit gereden. Als je dat doet, doe het dan aan het begin van je vakantie. Wij hadden al zoveel dieren gezien, dat het niet meer echt bijzonder was. :+

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-25 21:04

We staan voor een leuke bestemming open, voor een nacht met z’n tweetjes en dan bijvoorbeeld dus in combinatie met een drive / walk, dus onder begeleiding ergens. En als dat dan luxe is, is dat op zich ook best eens leuk. Het huisje in merloth heeft ook een zwembad, dus dat maakt niet perse veel uit.
In 2020 hadden we met z’n tweetjes een week kruger gepland maar helaas… corona.
En nu dus alsnog maar dan met de schoonfamilie.