Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
snorkel1986 schreef:fohadie schreef:Waar houden jullie van? Speciaal bier, luxe kamer met bubbelbad, culinair, iets te doen in de buurt, natuurgebied?
Lastige is dat de speciale plekken vaak al maanden volgeboekt zitten en je ook nog voor het hoogseizoen kiest.
Dit klinkt goed waar is dit.?
s1993 schreef:Misschien ook de maaltuin en dan combineren met een hotel in de buurt? Bijvoorbeeld vliegbasis Soesterberg en dan slapen bij het Hilton, dat is paar km verderop.
Maaltuin vind ik zelf heel tof met goed eten en mooie beleving.
fohadie schreef:snorkel1986"
[quote="fohadie schreef:Waar houden jullie van? Speciaal bier, luxe kamer met bubbelbad, culinair, iets te doen in de buurt, natuurgebied?
Lastige is dat de speciale plekken vaak al maanden volgeboekt zitten en je ook nog voor het hoogseizoen kiest.
Dit klinkt goed waar is dit.?
Ladyson schreef:In Oisterwijk zit je met alles vrij luxe en heb je ook de mooie natuur. Zie ook deze korte video voor een indruk https://youtu.be/xdyXXGnhWfU?feature=shared
Denk voor restaurants aan Alma (ster), Sud, Bistrot C, de Swaen en George. En een lekker broodje/gebakje van Robert van Beckhoven? Overnachten zou je in de Leijhof kunnen doen, op loopafstand van het charmante centrum(pje). Of bij hotel Bent van cabaretier Karin Bruers? Zijn ook div airbnbs die een huisje met jacuzzi/zwembad bieden.
Vught is redelijk vergelijkbaar met Oisterwijk en heb je ook veel luxe restaurants en hotels. Mss restaurant Coucou en overnachten op Landgoed Huize Bergen?
Wintu schreef:Wij zijn naar Landgoed de Holtweide in Twente geweest, kun je ook heerlijk luxe dineren. Wij hadden een landhuissuite met ontbijt, maar met een kamer in het hoofdgebouw ben je wel wat goedkoper uit.
https://www.holtweijde.nl/
Denise_Storm schreef:Wat een tips! Ik ga al jullie tips opslaan op een lijstje in mijn telefoon, zo kan ik de komende jaren vooruit haha![]()
Ik heb dankzij de tip om even te bellen, een kamer bij de Cantharel én het laatste tafeltje bij Huisje James weten te bemachtigenNu al heel veel zin in, ben heel benieuwd!
Alle andere tips ga ik dus zeker weten in de toekomst nog gebruiken. Leuk om dit als jaarlijkse traditie rondom onze trouwdatum te houden
Denise_Storm schreef:Wat een tips! Ik ga al jullie tips opslaan op een lijstje in mijn telefoon, zo kan ik de komende jaren vooruit haha![]()
Ik heb dankzij de tip om even te bellen, een kamer bij de Cantharel én het laatste tafeltje bij Huisje James weten te bemachtigenNu al heel veel zin in, ben heel benieuwd!
Alle andere tips ga ik dus zeker weten in de toekomst nog gebruiken. Leuk om dit als jaarlijkse traditie rondom onze trouwdatum te houden
verootjoo schreef:s1993 schreef:Misschien ook de maaltuin en dan combineren met een hotel in de buurt? Bijvoorbeeld vliegbasis Soesterberg en dan slapen bij het Hilton, dat is paar km verderop.
Maaltuin vind ik zelf heel tof met goed eten en mooie beleving.
Maaltuin is wel verre van luxe en vooral leuk met een grote groep.
Voor lekker en luxe sla ik altijd de Lekker500 open
Onlangs bij the Lemon Tree in Deventer geweest en dat willen wij nog wel eens doen met een weekendje Deventer erbij.