Overnachting & luxe uiteten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 18:15

In Oisterwijk zit je met alles vrij luxe en heb je ook de mooie natuur. Zie ook deze korte video voor een indruk https://youtu.be/xdyXXGnhWfU?feature=shared

Denk voor restaurants aan Alma (ster), Sud, Bistrot C, de Swaen en George. En een lekker broodje/gebakje van Robert van Beckhoven? Overnachten zou je in de Leijhof kunnen doen, op loopafstand van het charmante centrum(pje). Of bij hotel Bent van cabaretier Karin Bruers? Zijn ook div airbnbs die een huisje met jacuzzi/zwembad bieden.

Vught is redelijk vergelijkbaar met Oisterwijk en heb je ook veel luxe restaurants en hotels. Mss restaurant Coucou en overnachten op Landgoed Huize Bergen?
Laatst bijgewerkt door Ladyson op 05-05-25 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

ryukapple

Re: Overnachting & luxe uiteten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 18:35

De Echoput in Apeldoorn? Daar toen heel goed en luxe gegeten.

Mloui

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 18:42

Hotel Mooi Rivier in Dalfsen. Kun je ook heel lekker eten!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 20:54

snorkel1986 schreef:
fohadie schreef:
Waar houden jullie van? Speciaal bier, luxe kamer met bubbelbad, culinair, iets te doen in de buurt, natuurgebied?

Lastige is dat de speciale plekken vaak al maanden volgeboekt zitten en je ook nog voor het hoogseizoen kiest.

Dit klinkt goed waar is dit.? :j

Geen idee. Vraag was waar ts van houd. Dan kan ik aan de hand daarvan een hotel en of restaurant aanraden. Sommige tips die hier gegeven worden, zou ik persoonlijk niet blij van worden. En sommige tips zitten al vol in de periode die ts wilt.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 20:58

ryukapple schreef:
De Echoput in Apeldoorn? Daar toen heel goed en luxe gegeten.

Ja daar kun je super eten en is ook een 5 sterren hotel. :j

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 20:59

Hotel New York is echt een aanrader

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 21:01

s1993 schreef:
Misschien ook de maaltuin en dan combineren met een hotel in de buurt? Bijvoorbeeld vliegbasis Soesterberg en dan slapen bij het Hilton, dat is paar km verderop.

Maaltuin vind ik zelf heel tof met goed eten en mooie beleving.

Maaltuin is wel verre van luxe en vooral leuk met een grote groep.

Voor lekker en luxe sla ik altijd de Lekker500 open :9

Onlangs bij the Lemon Tree in Deventer geweest en dat willen wij nog wel eens doen met een weekendje Deventer erbij.

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 21:23

fohadie schreef:
snorkel1986"
[quote="fohadie schreef:
Waar houden jullie van? Speciaal bier, luxe kamer met bubbelbad, culinair, iets te doen in de buurt, natuurgebied?

Lastige is dat de speciale plekken vaak al maanden volgeboekt zitten en je ook nog voor het hoogseizoen kiest.

Dit klinkt goed waar is dit.? :j

Geen idee. Vraag was waar ts van houd. Dan kan ik aan de hand daarvan een hotel en of restaurant aanraden. Sommige tips die hier gegeven worden, zou ik persoonlijk niet blij van worden. En sommige tips zitten al vol in de periode die ts wilt.[/quote]

Wij zouden van jou opsomming blij worden en willen nog wel weg... van daar de vraag dan kon ik kijken of het idd wat voor ons zou kunnen zijn :')

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-25 22:22

Jeeeetje, wat een reacties! :D Wat fijn dit, ik ga morgen eens op mijn gemak al jullie tips bekijken en dan zal ik ook wat duidelijker aangeven waar we blij van worden @snorkel!

Dank jullie wel zeg <3

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 08:17

En Sizzles at the park in Apeldoorn? Zitten ook genoeg mooie hotels in de buurt waar je kunt slapen.

sas66

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 09:09

Niet gekeken of ze plek hebben, maar Merlet in Schoorl?

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 10:08

Wij zijn naar Landgoed de Holtweide in Twente geweest, kun je ook heerlijk luxe dineren. Wij hadden een landhuissuite met ontbijt, maar met een kamer in het hoofdgebouw ben je wel wat goedkoper uit.

https://www.holtweijde.nl/

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 11:09

The Lemon Tree in Deventer is inderdaad een hele goede tip! Qua eten heel vergelijkbaar met Huisje James en ook fijne sfeer. Daarnaast is Deventer een leuke stad!

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 11:14

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 11:53

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 12:02

Ladyson schreef:
In Oisterwijk zit je met alles vrij luxe en heb je ook de mooie natuur. Zie ook deze korte video voor een indruk https://youtu.be/xdyXXGnhWfU?feature=shared

Denk voor restaurants aan Alma (ster), Sud, Bistrot C, de Swaen en George. En een lekker broodje/gebakje van Robert van Beckhoven? Overnachten zou je in de Leijhof kunnen doen, op loopafstand van het charmante centrum(pje). Of bij hotel Bent van cabaretier Karin Bruers? Zijn ook div airbnbs die een huisje met jacuzzi/zwembad bieden.

Vught is redelijk vergelijkbaar met Oisterwijk en heb je ook veel luxe restaurants en hotels. Mss restaurant Coucou en overnachten op Landgoed Huize Bergen?

Jaaaa, bovengenoemde opties zijn echt goede ideeën! Sowieso is Oisterwijk echt leuk <3

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 12:15

Mijn trouwlocatie! En tevens plek waar we jaarlijks komen om ons jubileum te vieren.
Kasteel Engelenburg in Brummen, ik vind het een magische plek waar je echt ontzettend lekker en gastronomisch kan eten. Sinds een jaar gemoderniseerd ivm nieuwe eigenaar, maar het sfeervolle karakter is gelukkig behouden gebleven. Ik zou maar snel gaan, want straks hebben ze een ster als je het mij vraagt en is het niet meer te betalen ;) je kan er heerlijk slapen in hele mooie suites/kamers.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 12:16

Wintu schreef:
Wij zijn naar Landgoed de Holtweide in Twente geweest, kun je ook heerlijk luxe dineren. Wij hadden een landhuissuite met ontbijt, maar met een kamer in het hoofdgebouw ben je wel wat goedkoper uit.

https://www.holtweijde.nl/

inderdaad hele leuke plek!

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 12:20

https://www.restaurantmario.nl/

Dit is echt fantastisch. Is in Neck, vlak bij Purmerend. Culinair op zijn Italiaans. Heel gezellige locatie. En heerlijk slapen met uitzicht op de polder.

Kende het omdat het restaurant mee had gedaan met zo'n Master Chef programma waar iemand van mijn Italiaanse les ook aan mee deed. Maar echt, een van mijn lekkerste etentjes ooit.

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-25 14:32

Wat een tips! Ik ga al jullie tips opslaan op een lijstje in mijn telefoon, zo kan ik de komende jaren vooruit haha :D

Ik heb dankzij de tip om even te bellen, een kamer bij de Cantharel én het laatste tafeltje bij Huisje James weten te bemachtigen *\o/* Nu al heel veel zin in, ben heel benieuwd!

Alle andere tips ga ik dus zeker weten in de toekomst nog gebruiken. Leuk om dit als jaarlijkse traditie rondom onze trouwdatum te houden :D

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 14:35

Cantharel is altijd goed, ik kom er meerderen per jaar :)

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 15:00

Denise_Storm schreef:
Wat een tips! Ik ga al jullie tips opslaan op een lijstje in mijn telefoon, zo kan ik de komende jaren vooruit haha :D

Ik heb dankzij de tip om even te bellen, een kamer bij de Cantharel én het laatste tafeltje bij Huisje James weten te bemachtigen *\o/* Nu al heel veel zin in, ben heel benieuwd!

Alle andere tips ga ik dus zeker weten in de toekomst nog gebruiken. Leuk om dit als jaarlijkse traditie rondom onze trouwdatum te houden :D

Tof, héél veel plezier

CarolineCF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 15:01

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 18:12

Denise_Storm schreef:

Wat leuk! Veel plezier! Let vooral op de leuke mensen in de bediening ;)

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 18:16

verootjoo schreef:
s1993 schreef:
Misschien ook de maaltuin en dan combineren met een hotel in de buurt? Bijvoorbeeld vliegbasis Soesterberg en dan slapen bij het Hilton, dat is paar km verderop.

Maaltuin vind ik zelf heel tof met goed eten en mooie beleving.

Maaltuin is wel verre van luxe en vooral leuk met een grote groep.

Voor lekker en luxe sla ik altijd de Lekker500 open :9

Onlangs bij the Lemon Tree in Deventer geweest en dat willen wij nog wel eens doen met een weekendje Deventer erbij.

En dan in Pillows overnachten?