Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nevica schreef:Ik woon in Kampen maar ik ga juist altijd zo ver mogelijk weg als ik wil shoppen.Dan is Zwolle idd 5x leuker met veeeel meer winkels ook.
Texas02 schreef:Wij hebben besloten dat we in Kampen willen gaan winkelen! Nog tips waar we het beste kunnen parkeren? Het gaat om een lange auto (oudere Volvo Station) met nog een fietsendrager (+waarschijnlijk fietsen erop), dus we hebben wel wat ruimte nodig
Texas02 schreef:Dank jullie wel! Ik ga ernaar kijken, zijn dat ook een beetje ruime parkeerplaatsen bij het gemeentehuis?
We hebben het nationaal park nu als een misschien staan, we willen nu inderdaad in ieder geval vanaf het park gaan fietsen. Dat klinkt alsof het hele mooie routes zijn! Heb je bij de wildspotplekken overdag ook een kans? Of ook vooral in de vroege ochtend of in de avond als het begint te schemeren?
Texas02 schreef:Wij hebben besloten dat we in Kampen willen gaan winkelen! Nog tips waar we het beste kunnen parkeren? Het gaat om een lange auto (oudere Volvo Station) met nog een fietsendrager (+waarschijnlijk fietsen erop), dus we hebben wel wat ruimte nodig
Keldeo schreef:Je gaat je auto gewoon prima kwijt kunnen hoor. En ook prima rijden, nachtmerrie materiaal is echt onzin. Ik heb er jaren gewoond en kom er nu ook nu nog elke twee weken.
Auto kan je prima kwijt bij het gemeentehuis.
Daphne__ schreef:Keldeo schreef:Je gaat je auto gewoon prima kwijt kunnen hoor. En ook prima rijden, nachtmerrie materiaal is echt onzin. Ik heb er jaren gewoond en kom er nu ook nu nog elke twee weken.
Auto kan je prima kwijt bij het gemeentehuis.
Vind ik toch echt geen onzin. Ik laat liever een gezonde kies trekken dan dat ik met de auto naar Kampen ga... Kampen heeft in dit gezin zelfs een speciale bijnaam, die ik hier maar niet zal noemen.
Maargoed, ik kan me voorstellen dat als je er woont/gewoond hebt dat het anders is.. Als je een beetje stadsmens bent bedoel ik dan. Ik vind het echt een doolhof van smalle wegen, raak helemaal overspannen daar![]()
Maar hoop natuurlijk voor TS dat ze het straks compleet met jou eens is en mijn bericht idd onzin vind