Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Earth schreef:Rivaldo dat zou makkelijk zijn maar dat kan blijkbaar dus niet.
Maar we hebben de oplossing. Ik kwam erachter dat ik geen cc aan kan vragen omdat ik te weinig verdien en in de wia zit. Maar mijn man kan wel voor mij een extra cc aanvragen op mijn naam.
Earth schreef:Rivaldo dat zou makkelijk zijn maar dat kan blijkbaar dus niet.
Maar we hebben de oplossing. Ik kwam erachter dat ik geen cc aan kan vragen omdat ik te weinig verdien en in de wia zit. Maar mijn man kan wel voor mij een extra cc aanvragen op mijn naam.
miezelke schreef:Lindsey_99 schreef:Een prepaid debitcard is ook een optie. Die hebben de grote maatschappijen in het assortiment.
Zou ik niet doen; die aanvaarden niet alle autoverhuurbedrijven bvb.
janderegelaa schreef:Gewoon even American Express aanvragen, is ook veel gunstiger qua krediet dan die kaarten van de bank.
Brainless schreef:janderegelaa schreef:Gewoon even American Express aanvragen, is ook veel gunstiger qua krediet dan die kaarten van de bank.
TS kan geen CC krijgen, daarnaast is AE echt niet meer zo voordelig.
Tegenwoordig mag je niks meer op afbetaling/verspreid betalen doen via de cc, dus heb je niets meer te maken met kredietkosten.
janderegelaa schreef:Het gaat erom dat de cc van een bank vaak een limiet heeft van € 2500,00 en dat heeft Amex niet. Als je je factuur netjes betaald gaat je krediet omhoog. Overigens mag je met Flying Blue KLM en Air France tickets gespreid betalen.
Ik las het ja, dat ze geen eigen cc kan. Die had ik even gemist.