Animal event

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SeaSide

Re: Animal event

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 17:43

Wij hebben vanmiddag de pony's gebracht en de stand ingericht. Nu lekker genieten op de camping.

Zin in morgen!

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 17:53

Wij gaan zaterdag, zonder hond.
Kan ik gewoon in alle rust shoppen.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 19:48

Wij zijn er ook klaar voor met de stand :D ik ben er zelf alleen zaterdag en zondag maar m'n slowfeeder is alle 3 de dagen te shoppen <3 Zin in!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 17:27

Wij hebben echt een leuke dag gehad vandaag! :D

En echt vier tassen en twee adventskalenders van gourmet mee naar huis. Totaal voor een tas betaald. Je krijgt zoveel samples etc mee :o

de adventskalenders van gourmet voor de kat zijn gratis btw. Voor de mensen die katten hebben. Bij de bol stand op het gezondheidsplein. Weet niet of ze er nog zijn.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 18:43

Wij vonden het heel erg tegenvallen. Maar goed dochter van vriendin heeft een leuke dag gehad en dat is het belangrijkste. Ze heeft nog een heel leuk leesboekje gewonnen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 18:44

Ik ben voor het eerst geweest dit jaar dus heb geen referenties. Wat vond je tegenvallen?

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 18:55

Ik vond heel maar dan ook echt heel veel hond. Nauwelijks kat, reptiel, vogels.

Heel veel verzekeringen. Weinig echt goede deals. En ontzettend veel voer merken. Maar vooral voer wat ik niet geef omdat ik er niet enthousiast over wordt. Nauwelijks vernieuwing of een echte info. Zelfs een standhouder die ons als fokkers advies ging vragen. Op zich niet erg maar ja wel apart.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 19:00

Ja dat klopt, het was wel erg veel hond.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 19:19

xoranlover schreef:

Heel veel verzekeringen. Weinig echt goede deals. En ontzettend veel voer merken. Maar vooral voer wat ik niet geef omdat ik er niet enthousiast over wordt. Nauwelijks vernieuwing of een echte info. Zelfs een standhouder die ons als fokkers advies ging vragen. Op zich niet erg maar ja wel apart.

Dat is elk jaar en elk jaar geweest tot nu toe omdat het gewoon zo duur is tov geen vernieuwing

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 19:55

dierenfan schreef:
xoranlover schreef:

Dat is elk jaar en elk jaar geweest tot nu toe omdat het gewoon zo duur is tov geen vernieuwing

10 jaar terug was het wel meer verdeeld, dan had je gewoon 1 hele straat aan paarden stands en rassen. Een kattencafe & indd meer aquarium/terrarium.

Ten opzichte van vorig jaar is er in ieder geval weer een piste voor paarden.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 21:05

Dat is wel top idd een paarden piste terug. Omdat ik het qua honden wel gezien heb en verzadigd ben omdat ik er beroepsmatig niet meer mee bezig ben gaat mijn interesse steeds meer uit richting de paarden kant omdat ik daar in nog heel veel te leren heb. Het plan is om dit jaar naar horse event te gaan voor het eerst in mijn leven.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 21:09

Wij waren er vandaag en ik vond het leuk maar idd, het is vnl op hond gericht. Ik was erg blij dat ik entreekaartjes van een vriendin gekregen had want ik vind ze wel erg duur! Mss te duur voor wat het is.

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 10:43

Ik was blij met m'n gratis kaartjes, want qua shows en demo's vond ik het matig.
Erg amateuristisch en chaotisch over het algemeen, alsof het niks mocht kosten.

Al die gratis uitdelertjes vond ik dan weer wel leuk, heb een jaarvoorraad aan snacks en speeltjes voor de hond :P Vroeger toen horse event nog in Deurne werd georganiseerd was dat ook zo. :))

Verder nog een opmerking voor degene die nog gaan en ook worden aangesproken door st hulphond voor een donatie...
Deze donatie is NIET eenmalig. -O- Ik open net m'n mail en zie tot mijn grote verbazing dat ik akkoord ben gegaan met een maandelijkse donatie gedurende een jaar. De beste man had een vlotte babbel en hier is absoluut geen woord over gesproken/vermeld, persoon met wie ik was heeft er ook niets over gehoord. Vind het echt not done, ik draag graag m'n steentje bij maar deze manier vind ik echt niet chique.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 11:28

Jammer dat het voornamelijk op hond gericht is.
Het is voor ons vlakbij, maar ik had het veel leuker gevonden als er ook meer was over vogels, reptielen, konijnen en anders knagers, vissen etc.

Paris_ Jeetje dat is niet netjes idd! Jammer dat ze het op deze manier doen!
Kan het geen foutje zijn geweest?

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 12:25

Paris_ er is toch zoiets als herroepingsrecht? Dan kan je binnen zoveel tijd het opzeggen.
Ik heb ooit zoiets gehad met een krant. Die verkoper praatte zo dat het een gratis online iets was maar achteraf was het dus ook een abonnement op de krant. Als ik iets nooit lees is het dat wel.
Maar dat kon ik gewoon annuleren.

Ik ga morgen met mijn hondje. Gelukkig is het dan minder warm als laatste dagen, kunnen daar beide slecht tegen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 12:36

Paris_ schreef:
Ik was blij met m'n gratis kaartjes, want qua shows en demo's vond ik het matig.
Erg amateuristisch en chaotisch over het algemeen, alsof het niks mocht kosten.

Al die gratis uitdelertjes vond ik dan weer wel leuk, heb een jaarvoorraad aan snacks en speeltjes voor de hond :P Vroeger toen horse event nog in Deurne werd georganiseerd was dat ook zo. :))

Verder nog een opmerking voor degene die nog gaan en ook worden aangesproken door st hulphond voor een donatie...
Deze donatie is NIET eenmalig. -O- Ik open net m'n mail en zie tot mijn grote verbazing dat ik akkoord ben gegaan met een maandelijkse donatie gedurende een jaar. De beste man had een vlotte babbel en hier is absoluut geen woord over gesproken/vermeld, persoon met wie ik was heeft er ook niets over gehoord. Vind het echt not done, ik draag graag m'n steentje bij maar deze manier vind ik echt niet chique.

Oh wauw, ik zou een klacht indienen bij de organisatie want dit kan niet.

Gelukkig heb ik vriendelijk geweigerd.

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 15:46

Ik ga morgen met mijn dochter, we hebben gratis kaartjes gekregen via de hondenschool! :D
De hond (pup) blijft trouwens thuis, dit lijkt mij een beetje te veel voor een pup. En dan kan ik lekker struinen tussen de kraampjes.

Weet iemand of er ook boerderij dieren zijn? Specifiek geiten?

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 15:49

Ik heb zeker kippen, koeien en varkens gezien, ik denk ook geiten, maar aan dat laatste twijfel ik.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 16:02

Kaplaars schreef:
Ik ga morgen met mijn dochter, we hebben gratis kaartjes gekregen via de hondenschool! :D
De hond (pup) blijft trouwens thuis, dit lijkt mij een beetje te veel voor een pup. En dan kan ik lekker struinen tussen de kraampjes.

Voorgaande jaren waren er altijd geiten. Niet veel maar er waren er absoluut wel bij het boerderij gedeelte

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 16:35

Wij hebben een o wijs leuke dag gehad
Mijn rottweiler brak alleen uit enthousiasme de baan af bij Catch me haha
Ik zei hem goed door te draaien maar hoj d8 dat het wel zou lukken nou niet dus

En giga tas met gratis spul verzameld

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 16:44

Kaplaars schreef:

Als het goed is zijn er ook geiten ja!

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 16:53

love_mandy schreef:
Kaplaars schreef:

Als het goed is zijn er ook geiten ja!

Er staan inderdaad geiten volgens mij 2 verschillende rassen, had dit jaar wel meer verschillende dieren gespot als vorig jaar. Koeien, varkens, konijnen, cavia's, geiten & reptielen naast de paarden/honden en katten.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 17:06

Wij hebben ook een heel leuke dag gehad! Geiten zijn er zeker, op 2 of 3 plekken zelfs.

Onze hond was thuis, die drukte is niets voor haar. Bij thuiskomst was ze heel blij, want we hebben een hele hoop lekkers gevonden :D Bij de huisdiergigant hadden ze best grote emmertjes met 100% konijn trainers (280 gram) voor €5 per 5 emmers, dus ze kan weer even vooruit :))

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 17:32

Ik heb ook geiten gezien!

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 19:30

Dank jullie wel voor de geiten garantie :D , nu kan ik dat rustig beloven hier thuis.
Wat een enthousiaste verhalen! Wij hebben er ook echt zin in!