Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xoranlover schreef:Ik vond heel maar dan ook echt heel veel hond. Nauwelijks kat, reptiel, vogels.
Heel veel verzekeringen. Weinig echt goede deals. En ontzettend veel voer merken. Maar vooral voer wat ik niet geef omdat ik er niet enthousiast over wordt. Nauwelijks vernieuwing of een echte info. Zelfs een standhouder die ons als fokkers advies ging vragen. Op zich niet erg maar ja wel apart.
dierenfan schreef:xoranlover schreef:Ik vond heel maar dan ook echt heel veel hond. Nauwelijks kat, reptiel, vogels.
Heel veel verzekeringen. Weinig echt goede deals. En ontzettend veel voer merken. Maar vooral voer wat ik niet geef omdat ik er niet enthousiast over wordt. Nauwelijks vernieuwing of een echte info. Zelfs een standhouder die ons als fokkers advies ging vragen. Op zich niet erg maar ja wel apart.
Dat is elk jaar en elk jaar geweest tot nu toe omdat het gewoon zo duur is tov geen vernieuwing
Paris_ schreef:Ik was blij met m'n gratis kaartjes, want qua shows en demo's vond ik het matig.
Erg amateuristisch en chaotisch over het algemeen, alsof het niks mocht kosten.
Al die gratis uitdelertjes vond ik dan weer wel leuk, heb een jaarvoorraad aan snacks en speeltjes voor de hondVroeger toen horse event nog in Deurne werd georganiseerd was dat ook zo.
Verder nog een opmerking voor degene die nog gaan en ook worden aangesproken door st hulphond voor een donatie...
Deze donatie is NIET eenmalig.Ik open net m'n mail en zie tot mijn grote verbazing dat ik akkoord ben gegaan met een maandelijkse donatie gedurende een jaar. De beste man had een vlotte babbel en hier is absoluut geen woord over gesproken/vermeld, persoon met wie ik was heeft er ook niets over gehoord. Vind het echt not done, ik draag graag m'n steentje bij maar deze manier vind ik echt niet chique.
Kaplaars schreef:Ik ga morgen met mijn dochter, we hebben gratis kaartjes gekregen via de hondenschool!![]()
De hond (pup) blijft trouwens thuis, dit lijkt mij een beetje te veel voor een pup. En dan kan ik lekker struinen tussen de kraampjes.
Weet iemand of er ook boerderij dieren zijn? Specifiek geiten?
Kaplaars schreef:Ik ga morgen met mijn dochter, we hebben gratis kaartjes gekregen via de hondenschool!![]()
De hond (pup) blijft trouwens thuis, dit lijkt mij een beetje te veel voor een pup. En dan kan ik lekker struinen tussen de kraampjes.
love_mandy schreef:Kaplaars schreef:Ik ga morgen met mijn dochter, we hebben gratis kaartjes gekregen via de hondenschool!![]()
Als het goed is zijn er ook geiten ja!