Pairi Daiza

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 20:42

Schopje hier.

Weet iemand of er 2 persoonskamers zijn in het resort?
Het kleinste wat ik gevonden krijg is 2 volwassenen + 2 kinderen voor alsnog een prijs van bijna €500 (wat dan een stap terug geadverteerd staat als €160 pp zoiets).
Beetje te duur en we zijn met 2 volwassenen.

Entree trouwens van €47 euro.. Hoe is het om een dag te gaan? Want om nou €200 uit te geven aan een dierentuin gaat me ook wel wat ver.

darkangel23

Re: Pairi Daiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 22:10

Er zijn zeker 2-persoonskamers, zowel in het hotel als in de lodges. Maar het zit snel vol, dus waarschijnlijk zijn er geen (goedkope) 2-persoonskamers meer beschikbaar. Ik vind persoonlijk 1 dag te weinig om alles te zien, maar zelfs als je niet alles kunt zien is het wel de moeite waard.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 22:46

Wij zijn er vorig jaar geweest. Zeker echt de moeite waard, maar 1 dag is echt te weinig om het hele park te zien. Wij zaten in een huisje daar dichtbij inderdaad. Gewoon via booking.com.

Stampeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 22:53

Nyaleti schreef:
Schopje hier.

Weet iemand of er 2 persoonskamers zijn in het resort?
Het kleinste wat ik gevonden krijg is 2 volwassenen + 2 kinderen voor alsnog een prijs van bijna €500 (wat dan een stap terug geadverteerd staat als €160 pp zoiets).
Beetje te duur en we zijn met 2 volwassenen.

Entree trouwens van €47 euro.. Hoe is het om een dag te gaan? Want om nou €200 uit te geven aan een dierentuin gaat me ook wel wat ver.

Wij hadden er ontbijt en diner bij. Ik geloof dat dat standaard is.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 00:10

Waren jullie met kinderen? Dan duurt het ook veel langer om rond te komen. Twijfels of we een 2e dag in de dierentuin doen of een dagje Brussel in gaan. Vanwege de afstand kom ik daar anders nooit meer :+

Hotel gevonden nu, maar daar is de goedkoopste optie dus bijna €500 (250pp) en dan heb je een raam met uitzicht op de zeeleeuwen :+ niet perse de moeite waard dus. Dat is die kamer met 2 volwassenen + 2 kinderen.
Pas in Oktober zakken de prijzen benoemswaardig en zit je op €200 pp.

De kamers met echt oog-in-oog zicht op de dieren zijn allemaal groter en in verhouding dus nog duurder.

darkangel23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 08:03

Die 500 euro is wel inclusief parkeren, ontbijt, diner en 2 dagen toegang tot het park. Als je dat allemaal los moet betalen kom je niet veel goedkoper uit. Maar het blijft natuurlijk wel een hoop geld. Persoonlijk vond ik het wel de moeite waard.

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 08:39

Ik ben vorige week geweest. 2 volwassenen. Kamer met uitzicht op de zeeleeuwen idd. 210 per persoon, zaten nog net in laagseizoen. Wel inclusief 2 dagen park (wat al 48 euro kost voor 1 dag..), uitgebreid ontbijt, avondbuffet en parking. Dit was het uitzicht uit onze kamer:
Afbeelding
En langs de andere kant het hotel:
Afbeelding

Hebben 's ochtends ook gewoon uit onze kamer gekeken naar het voedermoment van die zeeleeuwen.

We hebben wel echt die 2 dagen nodig gehad om rond te komen. Als je af en toe eens echt wil blijven staan bij een dier of rustig wil bekomen met een ijsje. Het park is gigantisch en ook veel op en neer.
Het treintje vond ik ook niet echt de moeite waard. Kost veel en je ziet weinig. Wel goed om even te bekomen. _O-

Ik heb ook een olifant mogen voeren. Dit was een gratis voedermoment en wij waren toevallig net op het juiste moment daar. :D

Ik vond het iig zeker het geld waard!