Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nyaleti schreef:Schopje hier.
Weet iemand of er 2 persoonskamers zijn in het resort?
Het kleinste wat ik gevonden krijg is 2 volwassenen + 2 kinderen voor alsnog een prijs van bijna €500 (wat dan een stap terug geadverteerd staat als €160 pp zoiets).
Beetje te duur en we zijn met 2 volwassenen.
Entree trouwens van €47 euro.. Hoe is het om een dag te gaan? Want om nou €200 uit te geven aan een dierentuin gaat me ook wel wat ver.
niet perse de moeite waard dus. Dat is die kamer met 2 volwassenen + 2 kinderen. 

Nickeltje schreef:Deze staat erg hoog op mijn lijstje. Maar dan zou ik er ook graag een overnachting bij willen hebben in de kamer bij de pinguins. Die is helaas steeds vol geboekt, dus ik moet daar nog even geduld voor hebben denk ik...
Booooo schreef:Als ik overnacht dan wil ik wel de oog in oog kamer, €750 voor 1 nachtje (volwassene+kind) vind ik echt teveel
En er komt ook nog bij dat het echt snel vol zit iedere keer als de datums opengaan.
Ladygiroc schreef:Nickeltje schreef:Deze staat erg hoog op mijn lijstje. Maar dan zou ik er ook graag een overnachting bij willen hebben in de kamer bij de pinguins. Die is helaas steeds vol geboekt, dus ik moet daar nog even geduld voor hebben denk ik...
Je kan ze een mail sturen met de vraag wanneer ze de boekingsperiode openen.
Ik wilde ook bij de pinguïns maar toen ik uiteindelijk kon boeken haakte ik op de prijs af.
Hutcherson schreef:Ik ben er vorige week voor het eerst geweest met mijn man. Ik heb ook gekeken naar die huisjes en vond het ook veel te duur. Voor ons was het goed te doen om gewoon op en neer te rijden.
Opzich is het echt een giga park met veel dieren en hele leuke dingen voor jonge kinderen. Ik vond de huisjes tegenvallen. Je zit niet direct aan een dierenverblijf, behalve bij de beren maar die zijn ook echt heel duur. Je hebt gewoon uitzicht op. Vrij uniek wel. Maar echt meerwaarde vond ik niet.
Wij hebben het in 1 dag gedaan en zijn dus niet gestopt bij alle speeltuintjes etc. Maar moet er niet aan denken om nog een tweede dag daar te lopen. Dan heb ik het in een dag wel gezien.