Pairi Daiza

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 19:42

Schopje hier.

Weet iemand of er 2 persoonskamers zijn in het resort?
Het kleinste wat ik gevonden krijg is 2 volwassenen + 2 kinderen voor alsnog een prijs van bijna €500 (wat dan een stap terug geadverteerd staat als €160 pp zoiets).
Beetje te duur en we zijn met 2 volwassenen.

Entree trouwens van €47 euro.. Hoe is het om een dag te gaan? Want om nou €200 uit te geven aan een dierentuin gaat me ook wel wat ver.

darkangel23

Re: Pairi Daiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 21:10

Er zijn zeker 2-persoonskamers, zowel in het hotel als in de lodges. Maar het zit snel vol, dus waarschijnlijk zijn er geen (goedkope) 2-persoonskamers meer beschikbaar. Ik vind persoonlijk 1 dag te weinig om alles te zien, maar zelfs als je niet alles kunt zien is het wel de moeite waard.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 21:46

Wij zijn er vorig jaar geweest. Zeker echt de moeite waard, maar 1 dag is echt te weinig om het hele park te zien. Wij zaten in een huisje daar dichtbij inderdaad. Gewoon via booking.com.

Stampeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 21:53

Nyaleti schreef:
Schopje hier.

Weet iemand of er 2 persoonskamers zijn in het resort?
Het kleinste wat ik gevonden krijg is 2 volwassenen + 2 kinderen voor alsnog een prijs van bijna €500 (wat dan een stap terug geadverteerd staat als €160 pp zoiets).
Beetje te duur en we zijn met 2 volwassenen.

Entree trouwens van €47 euro.. Hoe is het om een dag te gaan? Want om nou €200 uit te geven aan een dierentuin gaat me ook wel wat ver.

Wij hadden er ontbijt en diner bij. Ik geloof dat dat standaard is.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 23:10

Waren jullie met kinderen? Dan duurt het ook veel langer om rond te komen. Twijfels of we een 2e dag in de dierentuin doen of een dagje Brussel in gaan. Vanwege de afstand kom ik daar anders nooit meer :+

Hotel gevonden nu, maar daar is de goedkoopste optie dus bijna €500 (250pp) en dan heb je een raam met uitzicht op de zeeleeuwen :+ niet perse de moeite waard dus. Dat is die kamer met 2 volwassenen + 2 kinderen.
Pas in Oktober zakken de prijzen benoemswaardig en zit je op €200 pp.

De kamers met echt oog-in-oog zicht op de dieren zijn allemaal groter en in verhouding dus nog duurder.

darkangel23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 07:03

Die 500 euro is wel inclusief parkeren, ontbijt, diner en 2 dagen toegang tot het park. Als je dat allemaal los moet betalen kom je niet veel goedkoper uit. Maar het blijft natuurlijk wel een hoop geld. Persoonlijk vond ik het wel de moeite waard.

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 07:39

Ik ben vorige week geweest. 2 volwassenen. Kamer met uitzicht op de zeeleeuwen idd. 210 per persoon, zaten nog net in laagseizoen. Wel inclusief 2 dagen park (wat al 48 euro kost voor 1 dag..), uitgebreid ontbijt, avondbuffet en parking. Dit was het uitzicht uit onze kamer:
Afbeelding
En langs de andere kant het hotel:
Afbeelding

Hebben 's ochtends ook gewoon uit onze kamer gekeken naar het voedermoment van die zeeleeuwen.

We hebben wel echt die 2 dagen nodig gehad om rond te komen. Als je af en toe eens echt wil blijven staan bij een dier of rustig wil bekomen met een ijsje. Het park is gigantisch en ook veel op en neer.
Het treintje vond ik ook niet echt de moeite waard. Kost veel en je ziet weinig. Wel goed om even te bekomen. _O-

Ik heb ook een olifant mogen voeren. Dit was een gratis voedermoment en wij waren toevallig net op het juiste moment daar. :D

Ik vond het iig zeker het geld waard!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 16:58

Even een schopje.

We hebben pas een caravan gekocht en leek ons wel een idee om daar een camping in de buurt te zoeken.

Iemand nog ideeën of aanraders?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 07:08

Camping inmiddels gevonden :D

We gaan straks die kant op, heel benieuwd *\o/* *\o/*

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 07:29

Echt? Wij gaan vandaag en morgen!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 07:32

Deze staat erg hoog op mijn lijstje. Maar dan zou ik er ook graag een overnachting bij willen hebben in de kamer bij de pinguins. Die is helaas steeds vol geboekt, dus ik moet daar nog even geduld voor hebben denk ik...

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 07:35

Century schreef:
Echt? Wij gaan vandaag en morgen!

Ja!! Morgen kijken we nog even voor. Als we vandaag alles redden dan blijft het alleen vandaag en anders gaan we morgen ook terug :D

Veel plezier!

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 07:44

Wat grappig, jullie ook veel plezier!

@Nickeltje, ik hoop dat hij gauw eens beschikbaar is!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 07:45

Ben heel benieuwd hoe jullie het vinden. Wij willen ook een hotelletje in de buurt boeken en dan 1 of 2 dagen. Daar overnachten is nog gaver, maar wel erg duur.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 08:11

Als je ook uitgebreid foto’s wil maken, dan red je het echt niet in een dag. Ben er twee keer geweest, maar zou er graag eens willen overnachten.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 19:14

Nou, het was een prachtige dag. Nog niet alles gezien, dus lekker morgen verder. Wat een mooi, bijzonder park. Vanochtend en vanmiddag veel geluk met de dieren; later in de middag wat minder. Het is voor sommige dieren toch ook wel weer koud (13 graden, brrr).

Ons uitzicht vanuit de kamer, we hadden gelijk geluk, al waren ze vooral lekker aan het liggen. Ook echt mooie kamer.

Afbeelding

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 20:07

Ohw wow gaaf zeg!!

Wij hebben volgens mij alles wel gezien. Was heel rustig (en fris :=)
Bijna geen eet tentjes open, dat was ook wel jammer. Veel verblijven was niks te zien.

Maar super leuke dag gehad, heel mooi park. Zeker de moeite waard!!

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 21:16

Het was zeker rustig, zeker aan het einde van de dag! We hebben in de ochtend en begin middag wel echt veel dieren gezien. Supermooi.

Oh en @Nickeltje, de pinguïns zijn echt heel gaaf en nieuwsgierig, een kamer daar lijkt me ook zeker heel tof.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 21:26

Nickeltje schreef:
Deze staat erg hoog op mijn lijstje. Maar dan zou ik er ook graag een overnachting bij willen hebben in de kamer bij de pinguins. Die is helaas steeds vol geboekt, dus ik moet daar nog even geduld voor hebben denk ik...

Je kan ze een mail sturen met de vraag wanneer ze de boekingsperiode openen.
Ik wilde ook bij de pinguïns maar toen ik uiteindelijk kon boeken haakte ik op de prijs af. -O-

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 22:13

Booooo schreef:
Als ik overnacht dan wil ik wel de oog in oog kamer, €750 voor 1 nachtje (volwassene+kind) vind ik echt teveel :+
En er komt ook nog bij dat het echt snel vol zit iedere keer als de datums opengaan.

Ik wou met m’n twee kinderen gaan maar toen ik wou boeken en de prijs zag heb ik toch maar besloten dit even uit te stellen

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-25 00:32

Ik ben er vorige week voor het eerst geweest met mijn man. Ik heb ook gekeken naar die huisjes en vond het ook veel te duur. Voor ons was het goed te doen om gewoon op en neer te rijden.
Opzich is het echt een giga park met veel dieren en hele leuke dingen voor jonge kinderen. Ik vond de huisjes tegenvallen. Je zit niet direct aan een dierenverblijf, behalve bij de beren maar die zijn ook echt heel duur. Je hebt gewoon uitzicht op. Vrij uniek wel. Maar echt meerwaarde vond ik niet.

Wij hebben het in 1 dag gedaan en zijn dus niet gestopt bij alle speeltuintjes etc. Maar moet er niet aan denken om nog een tweede dag daar te lopen. Dan heb ik het in een dag wel gezien.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-25 08:11

Ladygiroc schreef:
Nickeltje schreef:

Je kan ze een mail sturen met de vraag wanneer ze de boekingsperiode openen.
Ik wilde ook bij de pinguïns maar toen ik uiteindelijk kon boeken haakte ik op de prijs af. -O-

Het gaat mega duur worden inderdaad. Maar ik weet dat ik mijn vriend er heel erg blij mee kan maken, dus dan wordt het een mini vakantie en doen we ergens anders wat minder uitgebreid.
Ik had nu wel al data aangegeven in de boeking kalender dat ik een bericht wil ontvangen als die boekbaar zijn... Maar misschien los daarvan een algemene mail wanneer er weer een periode open gaat is wel slim inderdaad.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-25 08:26

Hutcherson schreef:
Ik ben er vorige week voor het eerst geweest met mijn man. Ik heb ook gekeken naar die huisjes en vond het ook veel te duur. Voor ons was het goed te doen om gewoon op en neer te rijden.
Opzich is het echt een giga park met veel dieren en hele leuke dingen voor jonge kinderen. Ik vond de huisjes tegenvallen. Je zit niet direct aan een dierenverblijf, behalve bij de beren maar die zijn ook echt heel duur. Je hebt gewoon uitzicht op. Vrij uniek wel. Maar echt meerwaarde vond ik niet.

Wij hebben het in 1 dag gedaan en zijn dus niet gestopt bij alle speeltuintjes etc. Maar moet er niet aan denken om nog een tweede dag daar te lopen. Dan heb ik het in een dag wel gezien.

Ik weet niet of je ook over de oog-in-oog huisjes hebt, maar die zitten direct aan de verblijven, en die zijn er voor meerdere diersoorten (wolven, ijsberen, walrussen, tijgers zelf in persoon de kamers gezien) Maar er zijn verschillende type huisjes, dus ik weet niet zeker welke je bedoelt.
Vanochtend heerlijk tijgers gekeken vanaf de bank in mijn pyjama :D
We hebben ook een avondwandeling gedaan (en deel van het park is 24 uur open voor resortgasten) en wolven in de nacht horen huilen. Zo gaaf.

Kamers zijn niet goedkoop inderdaad, maar buiten het hoogseizoen scheelt een boel.

(Niet de beste foto)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Century op 25-09-25 08:35, in het totaal 3 keer bewerkt

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-25 08:28

Oew, wat jij nu beschrijft met zo'n avond wandeling klinkt echt wel mega gaaf!!
Ik blijf gewoon komende maanden met regelmaat proberen om de pinguin kamer ergens een off-seizoen weekend te kunnen boeken...

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-25 08:36

Ze verlichten niet veel, dus het is niet dat je echt de dieren goed kan zien, en veel dieren slapen natuurlijk. Maar het idee was heel gaaf en de wolven waren wel actief.