Ben hier twee weken heengeweest in november 2023. Het was geweldig!
Voor dichterbij heb ik geen all in tips voor je.
Suzanne F.
Geplaatst: 05-03-25 22:36
Cayenne schreef:
Lopesan Costa Meloneras op Gran Canaria! Echt prachtig en ze hebben ook een fantastische spa! [ Video ]
Eens! Maar is alleen geen all inclusive.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 05-03-25 22:38
Oh ja, voor een aantal zaken betaal je idd apart! Maar ik vond het heerlijk, dus dat zou ik er voor over hebben
Suzanne F.
Geplaatst: 05-03-25 22:50
Cayenne schreef:
Oh ja, voor een aantal zaken betaal je idd apart! Maar ik vond het heerlijk, dus dat zou ik er voor over hebben
Ik ook. Ben er al meerdere keren geweest.
duikpaardje
Geplaatst: 05-03-25 22:55
Hier nog een Mitsis fan, gaan nu al jaren naar Rhodos Village wat in de loop de jaren conpleet gerenoveerd is. Nadeel is dat het 1 1/2 uur van het vliegveld is en Kiotari klein dorpje is, maar bus stopt voor de deur.
Nooit zo tevreden geweest als over Kaya Artemis. Dat is op Cyprus. Echt een tophotel, goed eten, goede service, goede locatie (wel wat verder van de bewoonde wereld, maar wel direct aan eigen privéstrand enz).
Ladyson
Geplaatst: 06-03-25 00:20
Voor all inclusive zou ik voor Turkije of Egypte gaan. De Canarische eilanden en Griekenland konden qua all inclusive daar echt niet aan tippen.
En ik let zelf bij all inclusive altijd goed op of de tijden van de bars en restaurants goed op elkaar aansluiten, dat er bijv om 11.00 en 15.00 uur ook wat te eten te halen is. En dat je ook wat a la carte mogelijkheden inbegrepen hebt.
Wij zijn in Mexico en de Dominicaanse republiek bij Riu hotels verbleven. De service en compleetheid van Riu is altijd goed bevallen. Je zou op tui kunnen filteren op Riu hotels. Scoren altijd boven de 8/8,5 geloof ik.
Ik zou eerst voor jezelf bedenken in welke periode je precies wilt. Egypte / Kaapverdië / Gambia allemaal mooie plekken hiervoor maar zou ik in de zomer niet gaan zitten ivm hitte. Terwijl je ook in Griekenland / Turkije / Canarische eilanden mooie plaatsen hebt maar dat is nu juist nog te fris.
Er zijn echt hele mooie aanbiedingen als je goed zoekt maaar dan moet je er echt tijd in investeren. Geen idee waar je woont maar je kunt ook overwegen via Duitsland te boeken. (Wij zaten 6 jaar geleden voor 760 euro pp 16 dagen in de Dominicaanse Republiek in een prachtig resort all in, maar dat zijn echt mazzeltjes )
Mijn schoonouders zijn fan van Egypte, die doen ieder jaar wel een week all inclusive in Egypte, precies om de reden die je benoemd. Lekker niks doen en even opladen.
Ik ben überhaupt fan van op vakantie gaan en op te laden. Vorig jaar 15 dagen Egypte gehad in september, maar de eerste 8 dagen nodig gehad om te kunnen ontspannen en aan een boek toe te zetten.
Heb je al een vaste vakantie periode? Zo ja, dan kan je makkelijker gaan filteren kwa temperaturen etc. Moet je nog vrij vragen? Dan kan je gaan kijken welk land je aantrekt en daar je keuze opmaken.
Ik wil persoonlijk zelf nog pyramides bezoeken in Egypte, maar eind mei/begin juni begin ik daar niet aan. Maar ik moet in oktober al vakantie aanvragen voor het jaar erna