Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laura1987 schreef:Zelf boek ik vaak via tui.nl
Selina schreef:Ik schrik wel van prijzen. Ik dacht, even kijken wat een singlereis zou kosten. Zit je ook gewoon op de €1800 en dan ga je in mei weg.. En dan zitten er geen eens excursies bijMaar misschien ben ik wel wereldvreemd geworden en zijn dat soort prijzen heel normaal.
paddington schreef:Bij Expedia moet je niet willen boeken.
Je boekt iets en betaald keurig en dan krijg geen reservering togestuurd en dan ben je aantal weken je geld kwijt en je hebt nog geen boeking want het hotel weet van niets.
Dit vorig jaar zelf mee gemaakt en ben daarna op trustpilot gaan kijken en daar stonden heel wat klachten met dezelfde ervaringen.
fohadie schreef:paddington schreef:Bij Expedia moet je niet willen boeken.
Je boekt iets en betaald keurig en dan krijg geen reservering togestuurd en dan ben je aantal weken je geld kwijt en je hebt nog geen boeking want het hotel weet van niets.
Dit vorig jaar zelf mee gemaakt en ben daarna op trustpilot gaan kijken en daar stonden heel wat klachten met dezelfde ervaringen.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt en ik boek toch zeker al een jaar of 15 bij hun. Zelfs in coronatijd nog makkelijk contact gehad en alles kunnen en mogen annuleren met geld terug, terwijl in hun voorwaarden stond dat ze dat niet deden. Ik betaal trouwens zo weinig mogelijk vooruit als die keuze er is. (Maar dat kan niet altijd.)
Sure_lee schreef:Ik vind vakantiedicounter een fijne site.
Overzichtelijk qua prijzen en fijne filter mogelijkheden. Als je nog nooit zelf een vakantie hebt geboekt zou ik lekker daar neuzen. Ik zag in Griekenland een appartement voor onder de 400 pp. Was een week in juli. Vlucht vanaf Amsterdam.
Spanje is nog een stuk goedkoper.
gelato schreef:Ik zou lekker zelf alles los boeken en niet bij websites als TUI/Sunweb kijken, kan echt heel veel geld schelen, zeker met vluchten.
Foaly schreef:Maar voor iemand die nog nooit zelf een vakantie geboekt heeft is dat wel gelijk een grote stap. Dan zou ik het mezelf ook makkelijk maken en een pakketreis boeken, ook al is dat dan maar duurder.