Daar rijdt inderdaad een stoptrein die om zes uur aankomt in Nijmegen. Dat kan nog qua tijd wanneer je de 30 km loopt. Voor de 40 en 50 km moet je er eerder zijn. Maar dan gaat er dus ook nog die blarenpasbus vanuit Gennep. Die komt langs al die dorpen.
Die trein is dan trouwens ook fijn voor de terugweg. Ben je zo weer op je accommodatie.
Er zijn meerdere b&b's in de regio. Bij mij in de buurt heb je het uijvernest. In winssen zitten er ook meerderen waar ik de naam zo snel niet weet. Daar stopt de blarenbus in de buurt
Vergeet de dorpen in de gemeenten Lingewaard en Overbetuwe niet
Nyaleti
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-25 17:07
Nou zoals dat gaat als je iets wilt boeken met een groep: iedereen heeft een andere mening een vriendin heeft contact gehad met het hotel van vorig jaar, die zit vol maar de eigenaar gaat rond bellen na de inschrijving of mensen inderdaad komen. Daar wil ze perse op wachten, ookal is kans klein. En zit na de inschrijving helemaal alles vol en is het nog duurder maar goed, ik wens ze succes ermee
Voor de mensen die een betaalbaar huisje zoeken en het niet erg vinden een stukje de auto te pakken: Natuurhuisje heeft nog leuke opties. 5/10min in de auto en dan ben je bv in Groesbeek waar je de bus kan pakken.
Je zou ook kunnen kijken vanaf de P&R in Ressen (Bioscoop Nijmegen-Lent) Vanaf daar heb je een top verbinding met de pendelbus.
Treinen gaan ook wel goed rijden hoor. Afgelopen jaar reden ze al best wel vroeg. Of naar Station Elst te rijden, daar zit een goede parkeergarage die goed bereikbaar is met de auto en met 9 minuten sta je op Nijmegen station.
komone
Geplaatst: 27-01-25 19:25
Fitzroy schreef:
De Arriva trein rijdt de hele nacht door tijdens de Vierdaagse. Dus ook voor langere afstanden geen probleem.