Van Koren Tot Manen in Kootwijk vind ik echt een hele toffe plek. Als je man ook rijdt dan zou hij mee kunnen op 1 van hun paarden. Ik ben er al een paar keer geweest met mijn paarden en was echt allemaal top!
Kaula
Geplaatst: 20-01-25 15:57
Mijn ervaring is helaas heel anders met van Koren tot Manen en zou je deze echt niet willen aanraden. De omgeving is prachtig, maar het verblijf was echt afzien. De communicatie was ook erg rommelig.
Dit is echt een prachtige plek. Mijn ouders hebben jaren op minicamping de Kloostertuin gestaan dat is daar vlakbij. Je rijdt vanaf het erf meteen de zandpaden op.
Nouvel
Geplaatst: 20-01-25 18:43
Hier goed ervaringen met de VDB Stables in Someren, kleinschalig en je kunt er een appartementje huren, een kamer, studio of plek voor caravan. Ze trainen zelf menspaarden en hebben altijd eigen paarden en trainingspaarden op stal staan dus je paard staat nooit alleen. Hele fijne rustige plek dicht aan het bos.
Getup
Geplaatst: 22-01-25 10:17
Weijergaerde in Luyksgestel. Daar zijn een paar vakantiehuizen en stallen met weilandjes. Ze hebben zelf ook paarden, dus dan staat die van jou niet alleen. Veelal fietspaden langs de ruiterpaden.
Edit : oh , bedenk me net , dat dat geloof ik best grote huizen zijn en misschien financieel niet zo interessant als je met z'n 2en bent.
De Enkhoeve in Laag Soeren is een dikke aanrader. Net iets beter toeven dan bij Boszicht al zeg ik het zelf. Mocht het echt warme dagen zijn dan hebben ze bij De Enkhoeve lekker veel schaduw i.t.t. bij Boszicht. Wel nadeel is de wolven op de Veluwe natuurlijk.
Wil je vrij van wolven zijn, dan kun je beter uitwijken naar Loonse en Drunense Duinen, Rockanje (Paard aan Zee) of Noord Hollands duinreservaat
Rivjenn
Geplaatst: 09-02-25 23:22
Het Heidepaleis in Garderen is heel leuk. Luxe onderkomen en luxe stallen. Gelegen met aan de ene kant de hei en aan de andere kant het bos. Prima mee te fietsen. Ze hebben zelf ook paarden.
Huisje huren bij de Alberthoeve in wateren. Stalling ook prima en je hoeft niet meer over het fietspad naar het bos. Zijn wij regelmatig geweest met vriendinnen groepje.
Zorgvliet is ook een heel fijn plekje ook al paar keer geweest.