Heel eerlijk, elke stad is leuk als je er maar een leuke dag van maakt. Was zaterdag met mijn leaser (10 jaar) even de stad (Emmen) in gegaan en ze had de grootste lol.
paddington
Geplaatst: 09-01-25 19:27
Bataviastad is leuk maar vaak ook erg druk in het weekend. (Woon er vlak bij)
Ik ging vroeger met mijn moeder of naar Amsterdam (markten) of naar Haarlem en heb daar fijne herriningen aan.
Amstelveen, Stadshart Amsterdam, Centrum Zwolle, Centrum
Thats_Me
Geplaatst: 09-01-25 21:06
Eindhoven is leuk! Je stapt ook gelijk midden in het centrum uit als je met de trein komt. Lekker winkelen, leuke lunchtentjes. Bij slecht weer wellicht even naar de film of het museum. Alles is goed te belopen.
Amsterdam moet je al kiezen waar je heen wil doordat het zo groot is. Je moet dus of een stuk lopen vanaf het station of met tram/metro om ergens te komen.
Nijmegen is ook erg leuk, het centrum is wel een stukje lopen vanaf het station en heuvelig. Wel erg gezellig en aan de Waalkade ook leuke zitten voor een hapje of drankje.
Warboel
Geplaatst: 09-01-25 21:36
Foaly schreef:
Zoetermeer is echt niets aan, dan kun je idd beter naar Leidschendam
Nouja, Zoetermeer heeft wel een aantal winkels die je verder op niet heel veel plaatsen hebt. Primark, TK Maxx, dat soort troep laatste keer dat ik er was was ik opzich nog wel verrast hoe het opgeknapt is. Ookal is het gewoon nog steeds het afvoerputje van Den Haag
The Mall in Leidschendam is ook wel leuk om een dagje heen te gaan idd, maar is wel een stuk langer reizen gok ik vanuit Soest. Dan zit je al bijna aan de 2 uur. En alles is daar zoooo duuuuurrrr. Heb er een paar jaar gewerkt en heb er echt een allergie voor gekregen
Haarlem is ook zeker leuk TS!
knollentuin
Geplaatst: 09-01-25 22:40
marleen_88 schreef:
Ik mis Haarlem hier in het rijtje!
Ja, ook, kom er zelfs vandaan en dan kijk je er toch weer anders naar, voor ons gewoon en voor een uitje denk je dan aan andere plaatsen. Maar idd haarlem is wel echt erg leuk