17 dreumessen en hun moeders; waarheen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-25 22:31

Mijn hemel...

Ik zou de kinderen thuis laten bij de vaders/vrouwen/oppas en gezellig met zn allen even ergens centraal een high tea gaan doen. Dan maar filmpjes en foto's van de kinderen laten zien.

Op die leeftijd is er toch niks te doen behalve huilen, weglopen en driftbuien omdat de ene de andere mept

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-25 23:13

Jokonootje schreef:
Mijn hemel...

Ik zou de kinderen thuis laten bij de vaders/vrouwen/oppas en gezellig met zn allen even ergens centraal een high tea gaan doen. Dan maar filmpjes en foto's van de kinderen laten zien.

Op die leeftijd is er toch niks te doen behalve huilen, weglopen en driftbuien omdat de ene de andere mept

Bedankt voor weer zo'n heerlijke reactie _/-\o_.
Wij delen al meer dan 2 jaar lief en leed, en het is dus juist heel leuk om de verschillen etc te zien. We hebben al 2x irl afgesproken en dat was reuze leuk <3

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 09:19

Ik heb ook beeld :+ . Onwijs leuk dat jullie dit met zo’n grote groep blijven doen! Verder geen tips waar je terecht zou kunnen.

hahahatsjoe

Re: 17 dreumessen en hun moeders; waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 09:36

Nou niet hierheen, dat is ongeveer de hel.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 09:45

Laat ff weten waar, wat en wanneer. Dan zorg ik dat ik het daar skip die dag :D

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 09:49

Sting schreef:
Jokonootje schreef:
Mijn hemel...

Bedankt voor weer zo'n heerlijke reactie _/-\o_.
Wij delen al meer dan 2 jaar lief en leed, en het is dus juist heel leuk om de verschillen etc te zien. We hebben al 2x irl afgesproken en dat was reuze leuk <3

Hahaha was niet vervelend bedoeld hoor... Ik vond die peuterpubertijd echt werkelijk ver-schrik-ke-lijk.
Die ukkies willen vanalles maar kunnen "niks" was blij toen die fase voorbij was..

Ik zou toch kiezen voor een Ballorig ofzo. Dan kun je desnoods in groepjes de kinderen vermaken en toch een gesprek voeren.

fohadie

Re: 17 dreumessen en hun moeders; waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 10:12

Laat je me weten wat het geworden is? Ga ik daar niet heen. De horror!

Zonder dollen: op die leeftijd is het idd echt constant in de gaten houden en niet erg relaxt kletsen dus iets afhuren wat binnen en veilig is, lijkt me een handige tip. Idd iets waar ze niet weg kunnen lopen maar wel lekker kunnen spelen en ravotten.

Een pannenkoekenhuis/restaurant lijkt me minder geschikt, tenzij je in een afgesloten gedeelte zit. (Vanwege het weglopen)