Dus nee, qua activiteiten is het niet zo bijzonder. Je kunt er wel heel goed snorkelen en duiken enzo. Dat is de enige reden dat ik naar Egypte zou gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sure_lee schreef:Het ligt er aan hoe ver je wilt vliegen en of je budget inclusief alles is.
Met 1000 pp kom je niet ver op bijvoorbeeld Curacao of Bonaire. Qua watertemperatuur is dit voor mij wel echt de meest ideale bestemming. Op andere plekken zwem ik niet graag in de zee omdat ik dat nog steeds koud vind.
Wij zijn al een keer of 5 op curacao geweest en laatst 3,5 maand op Bonaire.
Wij vinden Bonaire het fijnst. Heerlijk rustig.
Wij zijn een keer een week naar Egypte geweest. Het belangrijkste voor ons was dat het eten echt goed was.
Wij zijn toen hier een week geweest
Hotel SUNRISE Select Royal Makadi Aqua Resort
Er zijn wel kinderen. Maar als je buiten de schoolvakanties gaat zal het wel meevallen.
Sure_lee schreef:Ik begreep uit de post dat het totale budget 1000 pp is voor de hele vakantie. Dat ga je niet redden want dat ben je alleen al kwijt aan de vliegreis en evt verblijf. Eten en drinken is op curacao ook niet echt goedkoop.
Earth schreef:Malediven wordt ook steeds betaalbaarder trouwens. Je hoeft niet meer op zo'n knetterduur resort te zitten om daar een mooie vakantie te hebben. Maar dan hebben we het wel over €1250.- pp.
marije1109 schreef:Wij kan ons helpen, wij (mijn man en ik 40-ers) willen voor het eerst op zon/vliegvakantie zonder de kinderen.
Maar nu....
Wat wij zoeken:
Reisduur goeie week
Ca.28-30 graden
Lekker zwemmen
Lekker eten
Niet/weinig kinderen
Relaxen
Beetje romantisch
Budget ca €1000 pp
Wie heeft de gouden tip, wij zijn zo bang voor een teleurstelling
TamaraFloor schreef:Ik ben in november na een rondreis door Sri Lanka een paar dagen op een resort op een eiland op de Malediven geweest. Dat was all inclusief.
Als ik de prijzen zag die ze vragen voor excursies en speciale gerechten dan is dat alleen maar gericht op rijke mensen. Echt belachelijk.
_AB_ schreef:En de Dominicaanse Republiek dan?
Iets boven budget, wel heerlijk weer in Februari!
https://www.tui.nl/hm-alma-de-bayahibe-509645179/
Earth schreef:Heenweg is rechtstreeks, terug is via overstap. Ik vind zelf 14 uur vliegen voor een 9 dagen reis wel heftig